آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم و مسعود حجی‌زواره در وزن ۸۰- کیلوگرم، فردا به عنوان نمایندگان کشورمان در نخستین روز از مسابقات فینال گرندپری باکو به روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

حجی‌زوار و هادی‌پور نمایندگان ایران در نخستین روز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات فینال گرندپری ۲۰۱۶، از فردا (جمعه) به میزبانی شهر «باکو» آذربایجان در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» در گروه مردان با حضور ۶۴ تکواندوکار مرد از ۳۲ کشور آغاز خواهد شد. در این رقابت‌ها ۱۶ تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده در ماه اکتبر رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا در نهایت مدال آوران ۴ وزن ۵۸-، ۶۸-، ۸۰- و ۸۰+ کیلوگرم در گروه مردان و ۴ وزن ۴۹-، ۵۷-، ۶۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان در آخرین رویداد مهم سال ۲۰۱۶ معرفی شوند. 

فردا (جمعه) و در نخستین روز این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان ۴۹-، ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان برروی شیاپ چانگ می‌روند که از ایران آرمین هادی‌پور در وزن اول و مسعود حجی زواره در وزن سوم نمایندگان کشورمان هستند. 

مبارزات تکواندوکاران از ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران با پیکارهای هوگوپوشان وزن ۴۹- کیلوگرم زنان و ۸۰- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود که مسعود حجی زواره به عنوان اولین نماینده کشورمان باید در نخستین مبارزه به مصاف «جولیو فریرا» از پرتغال، دارنده طلای مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۱۶، برود و سپس با برنده دیدار «آلبرت گائون» از روسیه و «حیدر اشکارا» از استرالیا رقابت کند. 

آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در روز اول رو در روی «میلوس گلادوویچ» صربستانی، دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ و پس از کسب پیروزی با برنده پیکار «تای هون کیم» از کره‌جنوبی و «رومن سامودورو» از آذربایجان مبارزه می‌کند. 

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و هادی افشار (مربی بدنساز) می‌باشد. 

مسابقات فینال گرندپری G۸ است و به دارندگان مدال طلا ۸۰ امتیاز، نقره ۴۸ امتیاز و برنز ۲۸.۸ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی و جهانی تعلق می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.