نماینده ورامین از رفتار متناقض رئیس‌جمهور در ماجرای لغو سخنرانی‌ برخی نمایندگان انتقاد کرد.

انتقاد از رفتار متناقض «روحانی» در ماجرای لغو سخنرانی ۲ نماینده مجلس

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، در باره لغو سخنرانی‌اش به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان یاسوج گفت: شاهد بودیم وقتی سخنرانی آقای مطهری توسط یک مرجع قانونی لغو می‌شود آقای رئیس جمهور نامه نوشتند و از حقوق مدنی و آزادی بیان صحبت کردند و آن را مایه شرمساری دانستند.

وی افزود: اما وقی سخنرانی من که مانند آقای مطهری یک نماینده مجلس هستم لغو می‌شود، آقای روحانی و وزیر کشورشان حتی «یک سرفه» هم نمی‌کنند. شاید چون آقای مطهری طرفدار دولت هستند و بنده از منتقدین دولت، جناب رئیس جمهور این طور برخورد می‌کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه اگر مطابق قانون برای یک سخنرانی مجوز صادر شده قاعدتا نباید لغو شود، اظهارکرد: نکته قابل توجه در این موضوع آن است که بیشتر سخنرانی‌های لغو شده متعلق به منتقدین دولت است. این موضوع به شائبه عدم انتقادپذیری دولت  برخلاف ادعاهای مطرح شده از سوی آقای روحانی در باره دفاع از آزادی بیان و حقوق مدنی دامن می‌زند.

نقوی حسینی خاطر نشان کرد: علی رغم آنکه برای سخنرانی در دانشگاه فرهنگیان یاسوج تمامی مجوزهای لازم را از مراجع ذیربط اخذ کرده بودم اما یک شب قبل از این مراسم رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهکیلویه و بویر احمد که محل کار و زندگی‌اش در تهران است،  طی تماسی سخنرانی بنده را لغو می‌کند که این اقدام موجب اعتراض معاون سیاسی استاندار نیز شد.

به گزارش تسنیم، اخیراً دولت برای دومین بار از سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شکایت کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.