سرمربی استقلال گفت: هیچ کدام از اخبار نقل و انتقالاتی را تایید نمی‌کنم. آنهایی که نباید، در حوزه نقل و انتقالات اظهار نظر کنند در این حوزه صحبت می کنند.

منصوریان: نه خرید داریم نه فروش/۳ امتیاز را به تراکتور نمی دهیم

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از هرچیز بابت تاخیر برای حضور عذر خواهی می‌کنم. علتش هم گرفتار شدن در ترافیک تهران بود. امیدوارم مرا ببخشید.

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی تیم استقلال گفت: فردا بازی زیبایی را به لحاظ فنی شاهد خواهید بود. هدف‌مان این است که نوار پیروزی‌های تیم تراکتورسازی را قطع کنیم. البته نزدیکی دو تیم به هم از نظر سطح فنی موجب می‌شود یک بازی جاندار، محکم و با کیفیت بالا را شاهد باشیم. هدف ما این است که مسیر بی شکستی خود را با پاره کردن نوار موفقیت‌های تراکتورسازی را قطع کنیم.

وی گفت: احساسم این است که بعد از اتمام بازی فردا، سه امتیاز نصیب استقلال خواهد شد و تیم میهمان بدون امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک می کند.

منصوریان ادامه داد: از همینجا خدمت همه هموطنان عزیز آذری زبان، تیم تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی که برای استقلال هم زحمات زیادی کشیده خوش آمد گویی می‌کنم. 

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا به نظر شما حواشی پیش آمده برای رحمتی برنامه ریزی شده بود یا خیر خاطر نشان ساخت: در مورد این موضوع نمی‌شود یکی دو دقیقه صحبت کرد و من ترجیح می‌دهم که در این نشست خبری فقط به مسائل فنی پرداخته شود. فعلا همه تمرکز ما روی مسائل فنی بازی است. برای صحبت کردن در مورد این اتفاقات در آینده فرصت زیادی برای صحبت کردن هست.

منصوریان در خصوص محسن کریمی گفت: محسن این روزها خیلی تلاش می‌کند و نتیجه تلاشش را هم دیده. او در بازی با صبا آسیب دید و به همین دلیل زود تعویضش کردیم. تیم پزشکی ما تلاش کرد تا او را برای این بازی برساند که متأسفانه این مهم میسر نشد.

سرمربی استقلال در خصوص گمانه زنی‌های نقل و انتقالات نیم فصل استقلال اظهار داشت: من هیچ یک از این اخبار را تائید نمی کنم. متاسفانه بعضی ها که نباید در این حوزه صحبت کنند به خود اجازه اظهار نظر در خصوص نقل و انتقالات را می دهند. فعلا نه خریدی داریم و نه فروشی. به وقتش در این مورد تصمیم می گیریم و تصمیمات مان را هم به افتخاری اعلام می‌کنیم تا او در این زمینه اقدام کند. 

منصوریان بیان داشت: ما برای کادر فنی تیم حریف مان احترام زیادی قائلیم چون آنها هم سالها برای تیم استقلال زحمت کشیده اند. 

وی افزود: برخی از اخبار بدون منابع درست و موثق در مورد تیم ما پخش می‌شود که مثلا فلان بازیکن ناراحت و فلان بازیکن خوشحال است. من به جرات می‌گویم که شور و نشاط در تمرینات ما موج می زد و فضای دوستی بر تیم حاکم بود.

منصوریان ابراز داشت: متاسفانه فوتبال ما پر شده از حاشیه و کار به جایی رسیده که حتی در نشست‌های خبری هم به جای آنکه سئوالات فنی از مربیان شود، در مورد حاشیه ها سئوال می‌کنند و می‌پرسند کدام بازیکن قهر کرد و کدام بازیکن آشتی کرد. در صورتی که به نظر من رسانه‌ها باید کمک کنند تا فوتبال شکل واقعی‌اش را به خود بگیرد. 

سرمربی استقلال در پایان نیز در خصوص مصدومیت پادوانی گفت: او در تمرین با علی قربانی برخورد کرد و مصدوم شد. کلا علی قربانی همینطوری است و در تمرین با هرکسی برخورد کند او مصدوم می‌شود. چون برای قربانی تمرین و بازی دوستانه و بازی رسمی تفاوتی ندارد. او همیشه محکم بازی می کند. سال قبل هم که در نفت بودیم این اتفاق برای چند بازیکن ما از جمله سیامک کوروشی و سید جلال حسینی افتاد که با علی قربانی برخورد می کردند و مصدوم می شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.