به دنبال انتشار خبری مبنی بر خورده شده بخش هایی از جسد یک زن در بیمارستان رازی رشت، دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ادامه بررسی ها برای تایید یا رد این اخبار خبر داد.

ادعای جویده شدن جسد یک زن توسط موش در بیمارستان رازی بررسی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، در نخستین ساعات روز چهارشنبه خبری در رسانه های مجازی استان گیلان و بعضی رسانه های کشور منتشر شد که در آن از ادعای برادری خبر می داد که بخش هایی از جسد خواهرش پس از فوت در بیمارستان رازی توسط موش ها خورده شده است.

به دنبال انتشار این خبر، رئیس بیمارستان رازی رشت و همینطور مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان از پیگیری برای روشن شدن موضوع خبر دادند.  

 با گذشت تقریبا ۱۵ ساعت از انتشار این خبر، دانشگاه علوم پزشکی گیلان از سوی مدیر رسانه ای ریاست این دانشگاه بیانیه ای منتشر کرد که در آن از تشکیل تیمی برای بررسی بیشتر بر روی این موضوع خبر می دهد.

طلعت کاویانی در این بیانیه گفته: همراهان یک بیمار فوتی با مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی گیلان  ادعای عجیبی را مبنی بر جویده شدن قسمتی از جسد متوفاشان در سرد خانه بیمارستان رازی رشت مطرح کردند. بلافاصله پس از دریافت این ادعا، به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک تیم کارشناسی برای بررسی صحت یا رد صحت ادعای موجود تشکیل شده است. با توجه به اینکه این ادعا چند ساعت پس از خروج متوفی از بیمارستان مطرح شد، بررسی های تیم مذکور در حال حاضر ادامه دارد.

در ادامه این بیانیه آمده: شایان ذکر است  علی رغم شایعات منتشر شده در فضاهای مجازی هنوز صحت موضوع مطروحه تایید نشده است. نتایج بررسی های به عمل آمده در اسرع وقت جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع خانواده متوفی و مردم خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.