رشت- به دنبال انتشار خبر جویده شدن جسد یک زن در سردخانه بیمارستان رازی شهرستان رشت توسط موش ها دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: صحت و سقم این موضوع در دست بررسی است..

جویده شدن جسد یک زن توسط موش ها در بیمارستان رازی گیلان بررسی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، روز چهارشنبه در فضای مجازی خبری منتشر شد که حکایت از جویده شدن جسد یک زن فوت شده در سردخانه بیمارستان رازی رشت توسط موش ها داشت.

گفتنی است بنا بر ادعای برادر متوفی که تا این لحظه صحت و سقم آن از طرف هیچ مسئولی تائید نشده است گفته می شود جسد یک زن توسط موش ها جویده شده است.

در همین رابطه رئیس بیمارستان رازی رشت و همینطور مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان از پیگیری برای روشن شدن موضوع خبر دادند.  

 دانشگاه علوم پزشکی گیلان در همین راستا طی اطلاعیه ای از تشکیل یک تیم تحقیقاتی برای روش شدن موضوع و صحت این ادعا خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: همراهان یک بیمار فوتی با مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی گیلان  ادعای عجیبی را مبنی بر جویده شدن قسمتی از جسد متوفاشان در سرد خانه بیمارستان رازی رشت مطرح کردند لذا  بلافاصله پس از دریافت این ادعا، به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک تیم کارشناسی برای بررسی صحت یا رد صحت ادعای موجود تشکیل شده است و لذا با توجه به اینکه این ادعا چند ساعت پس از خروج متوفی از بیمارستان مطرح شد، بررسی های تیم مذکور در حال حاضر ادامه دارد.

در ادامه این بیانیه آمده: شایان ذکر است  علی رغم شایعات منتشر شده در فضاهای مجازی هنوز صحت موضوع مطروحه تایید نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.