همدان- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص رسیدگی به پرونده نجومی بگیران بیان کرد: از ۹۳ هزار و ۴۷۰ پرونده رسیدگی شده تنها ۳۹۷ نفر براساس مجوزها بیش از ۲۰ میلیون تومان حقوق داشتند که مجموع آن به ۲۳ میلیارد تومان می‌رسد.

۹۳ هزار و ۴۷۰ پرونده مرتبط با نجومی بگیران بررسی شد/فقط ۴ نفر غیر متعارف حقوق گرفتند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین محمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در جریان بازدید از ایستگاه تشکیلاتی راه آهن همدان- تهران در خصوص حقوق‌های نجومی بیان کرد: از ۳۹۷ پرونده دارای حقوق‌ها بالای ۲۰ میلیون تومان نیز تنها چهار نفر حقوق غیرمتعارف داشتند.

معاون رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اگر یک ریال دریافتی غیرقانونی توسط مدیران انجام شود تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی اعمال نظارت کرده و با آنها برخورد می‌کنند.

وی همچنین در خصوص پرداخت یارانه ها  نیز بیان کرد: براساس روند موجود ۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر یارانه نقدی دریافت می‌کنند که دولت ماهانه ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پول نقدی پرداخت می‌شود.

اهمیت ریلی

 نوبخت با تاکید بر رسیدن ریل به همدان و تکمیل ایستگاه‌های آن براساس زمان‌بندی افزود: موضوع حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ریلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی یاأآور شد: از آنجا که حمل و نقل جاده‌ای و هوایی آنچنان محبوب نیستند لذا دولت به دنبال این است که حمل و نقل ریلی را در کشور توسعه دهد.

نوبخت تصریح کرد: دولت برای نوسازی ناوگان هوایی از طریق خرید هواپیما نیز اقدام می‌کند.

وی درباره اعتبارات حمل و نقل ریلی نیز گفت: امسال ۲۵۰۰ میلیلرد تومان اعتبار برای حوزه حمل و نقل ریلی در نظر گرفته شده که سال آینده این میزان اعتبار به ۳۵۰۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه ۷۰۰ کیومتر از راه آهن در برنامه زمان‌بندی مشخص تعویض شد، گفت: هزار کیلومتر از راه آهن کشور نوسازی شده و ۱۳۰۰ کیومتر راه‌آهن جدید نصب می‌شود.

وی اظهار داشت: براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ارتباط ۵ استان کشور به شبکه ریلی باید عملیاتی شود که همدان به عنوان یکی از این استان‌ها باید تا پایان سال به شبکه ریلی کشور اتصال یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: پروژه راه آهن همدان- تهران از نظر پیشرفت فیزیکی و ریالی وضعیت مطلوبی داشته و ۱۷۲ درصد از اعتبارات مصوب این طرح تحقق یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.