بیرجند: استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه فرمانداران خدمات و اقدامات دولت در سطح شهرستان ها را اطلاع رسانی کنند، گفت: این امر علاوه بر تقویت اعتماد عمومی موجب ایجاد آرامش در جامعه نیز خواهد

فرمانداران خدمات و اقدامات دولت در سطح شهرستان ها را اطلاع رسانی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سید علی اکبر پرویزی، عصر پنج شنبه در گردهمایی فرمانداران خراسان جنوبی اظهار داشت: فرمانداران از دادن وعده هایی که ممکن است امکان تحقق آنها درآینده وجود نداشته باشد پرهیز کنند چرا که این امر موجب ایجاد بی اعتمادی عمومی در جامعه شود

وی برحل مشکلات در حوزه شهرستان ها از سوی فرمانداران و بخشداران تاکید کرد و گفت: فرمانداران و بخشداران مسائل و مشکلات شهرستانی را تا حصول نتیجه و با تمامی توان مورد پیگیری قرار دهند و نتیجه اقدامات انجام شده را نیز گزارش کنند

استاندارخراسان جنوبی از فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها خواست از تمامی ظرفیت های موجود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداران خدمات و اقدامات دولت در سطح شهرستان ها را اطلاع رسانی نمایند، گفت: این امر علاوه بر تقویت اعتماد عمومی موجب ایجاد آرامش در جامعه نیز خواهد بود.

پرویزی، بر تقویت ارتباط فرمانداران با مدیران استانی تاکید کرد وگفت: مدیران ستادی در استانداری نیز در فاصله زمانی مشخص به شهرستان ها سفر کرده و مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را احصاء و در جهت رفع آنها برنامه ریزی نمایند.

وی با بیان اینکه فرمانداران پیشنهادات کاری خود را به صورت دقیق ارائه کنند، گفت: با توجه به ظرفیت ها و توان موجود در شهرستان ها باید پیشنهاداتی قابل اجرا، کارشناسی شده و راهبردی ارائه نمایند تا بتوان نسبت به مرتفع کردن آنها اقدام کرد.

استاندارخراسان جنوبی تقویت دولت الکترونیک در شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: فرمانداران و بخشداران در خصوص آبرسانی روستایی تلاش و برنامه ریزی جدی تری داشته باشند.

 در این جلسه تنی چنداز فرمانداران شهرستان های تابعه استان، نقطه نظرات، دیدگاه ها و مباحث و موضوعات کاری خود راارائه کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.