معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: موظفیم اعتبارات سفرهای استانی رئیس جمهور را ۱۰۰ بدهیم اما تا کنون موفق نشدیم.

موفق به پرداخت کامل اعتبارات سفرهای استانی دولت نشدیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد باقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استانداری کرمانشاه با خواندن شعر هر کسی کو دور ماند از اصل خویش، باز جوید روزگار وصل خویش گفت: خوشحالم که به اصل خودم مراجعه کردم و در بین همکارانم  در ۳۰ سال پیش و دوران جنگ قرار گرفتم.

وی اشاره ای به خاطراتش طی سال ۶۸ داشت و گفت: هیچگاه نبوده که از آن سال ها به بعد هر از چندگاهی به کرمانشاه سفر نکنم. آنزمان قطعنامه تصویب شده بود و امام (ره) نیز  از بین ما رفته بودند، من در مزار شهدای کرمانشاه در حال زیارت قبور شهدا بودم، قبور جوانان این شهرا را می دیدم که در چه شرایطی جنگیدند و به شهادت رسیدند.

نوبخت با اشاره به ایثارگری این شهدا، اقتدار کنونی ایران اسلامی را نتیجه همان ایثارگری ها دانست.

نوبخت گفت: طی سفر ما مقرر بود، پروژه ای رئیس جمهور در سفرشان به استان قول داده بودند را پی گیری کنیم. راه آهن یکی از مولفه ها و اصلی ترین زیر ساخت ها در توسعه است. در برنامه ششم، علاوه بر اعتبارات تخصیصی به پروژه ها، ۱۰ میلیارد تومان به صورت خاص به موضوعاتی چون، مسائل زیست محیطی، آب و پروژه های ریلی در نظر گرفته شد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: راه آهن از خواسته های شما بود و تصمیم گرفتیم با پیگیری ها، شاهد اتمام راه آهن در استان باشیم. مقرر شد ۱۴۹ میلیارد تومان تخصیص داده شود تا قبل از اتمام دوره دولت این پروژه تمام شود.ما با همه مشکلات در سفرهای رئیس جمهور موظفیم اعتبارات سفر را ۱۰۰ درصد بدهیم. در استان های قبل از کرمانشاه موفق نشدیم اعتبارات آنها را در سال ۹۴  به صورت ۱۰۰ درصد بدهیم. لذا باید جبران کنیم اعتبارت ۹۴ را و اعتبارات ۹۵ را هم بدهیم و ۹۶ را هم مد نظر داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.