مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: رویکرد دفاتر ستادی آستان قدس رضوی در استان ها راه اندازی یک نهضت فرهنگی و خدمت ‌رسان در تمام کشور با همکاری تشکلهای مردمی و دستگاه ‌های مختلف است.

رویکرد دفاتر ستادی آستان قدس راه اندازی نهضت خدمت‌رسانی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در دیدار با مسئولان تشکلهای مردمی جشن های «زیر سایه خورشید» در حرم مطهر رضوی هدف از راه اندازی این دفاتر را انسجام و توسعه بخشی به تشکل های مردمی در پرتو نام مبارک حضرت رضا(ع) دانست و اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت تشکل‌ های مردمی برای برگزاری جشن ‌های «زیر سایه خورشید» اتفاقی مبارک است که در ایامی از سال فضای کشور را از نام مبارک امام رضا(ع) عطرآگین می کند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: ظرفیت ‌های تشکل‌ های مردمی جوان برای توسعه فرهنگ رضوی و خدمت رسانی به نیازمندان، می ‌تواند کمک رسان آستان قدس رضوی در نیل به سوی اهداف متعالی خود باشد.

وی با بیان اینکه تشکلهای جوانان انقلابی فرصتی مناسب برای رفع نیاز جامعه است، خاطرنشان کرد: تشکل ‌های مذهبی و انقلابی جوانان متدین سرمایه‌ های بزرگ جهان اسلام هستند.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: مساجد به عنوان پایگاه ‌های عظیم اجتماع مسلمانان می توانند شبکه سازی و جریان سازی اسلامی در میان اقشار مختلف مردم را انجام دهند لذا دشمن از هیچ تلاشی برای خدشه و هجوم به این پایگاه‌های اسلامی فروگذاری نمی کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم افزایش انسجام و توسعه کمی و کیفی تشکل‌ های جوانان گفت: رسالت اصلی آستان قدس رضوی انجام امور فرهنگی و اشاعه معارف قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به وی‍‍ژه سیره رضوی و در مرحله بعد خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.