مشهد- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: دهه کرامت و اعزام کاروان های رضوی به نقاط مختلف کشور و جهان موجب رشد فرهنگی و ایجاد خط قوی در عرصه مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی است.

اعزام کاروان‌های رضوی به نقاط مختلف جهان خط قوی در عرصه مقاومت ایجاد می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه پنجشنبه در مراسم پایانی نهمین دوره جشن های بین المللی «زیر سایه خورشید» در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: جشن های «زیر سایه خورشید» یک ظرفیت قوی است که با برنامه ریزی دقیق می توان از این ظرفیت که ریشه در اوج کمال بشری دارد، برای دستیابی جهان اسلام به عرصه های مختلف ایمانی، اخلاقی و ولایی بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: کاروان های مردمی «زیرسایه خورشید» آستان قدس رضوی منشا تحول عظیم در عرصه معرفت افزایی، رشد ایمان، توسعه و تعمیق مودت و محبت به اهل بیت(ع) شدند.

وی گفت: حضور کاروان های خادمان بارگاه منور رضوی در استانهای مختلف کشور طی دهه کرامت آنچنان تاثیرگذار است که با رفتن آنها از آن مناطق نور معرفت افزایی آنها از بین نمی رود و تا زمانی که دوباره به آن مناطق بازگردند، نور رضوی بر فضا حاکم است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر ادامه داد: براساس آنچه رسول اکرم (ص) فرمودند، حضرت امام رضا (ع) عصاره ائمه اطهار (ع) هستند زیرا منش و سیرت همه ائمه معصومین (ع) در وجود حضرت امام رضا (ع) خلاصه شده است لذا هر فردی که به ولایت امام هشتم (ع) ایمان داشته باشد در اوج سلامت حضور در پیشگاه عبودیت قرار می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.