بیرجند: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: متاسفانه پروژه نفوذ از مجموعه های هنری شروع شده است و باید برای جلوگیری از آن افراد مومن و انقلابی نیز به این عرصه ورود پیدا کنند.

پروژه نفوذ از مجموعه های هنری شروع شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده  شامگاه پنج شنبه در همایش اکران کنندگان مردمی جشنواره عمار حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار شد اظهار کرد: عامل ایجاد و بقاء انقلاب، روحیه انقلابی و انقلابی گری است.

وی گفت: ورود انقلابیون در عرصه هنر باعث جلوگیری از پروژه نفوذ دشمن می شود و رسالت جشنواره عمار، انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب اسلامی به مردم است.

وی افزود:جشنواره عمار با صدای "این عمار" رهبری به میدان آمد و در عرصه هنر به خوبی  ورود پیدا کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:در این شرایط که ما درگیر جنگ فرهنگی هستیم، جسارت، صبر و استقامت لازمه کار فرهنگی است.

 ابراهیم زاده افزود:باید نقاط ضعف منطقه و استان خود را شناسایی کرده و برای خلع ها چاره اندیشی کنیم.

وی گفت: لازمه موفقیت در کار فرهنگی شبکه سازی است و باید در این راستا تشکیلات مستحکمی را بنا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  خراسان جنوبی افزود: متاسفانه پروژه نفوذ از مجموعه های هنری شروع شده است و باید برای جلوگیری از آن افراد مومن و انقلابی نیز به این عرصه ورود پیدا کنند.

در این همایش حسینی مسئول دبیرخانه عمار شهرستان خوسف و حسینی نژاد مسئول دبیرخانه عمار شهرستان بشرویه به بیان خاطرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.