۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 481705

شرکت Gestifute که ریاست آن برعهده خورخه مندس، مدیربرنامه های رونالدو است، مدارک جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد رونالدو تمامی مالیاتی که باید را پرداخت کرده است.

پاتک رونالدو به افشاگری‌های فوتبال لیکس

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزشه سه، پیش از ال‌کلاسیکو علیه رونالدو و عدم پرداخت مالیات‌هایش جنجال رسانه‌های به راه افتاد و بسیاری معتقد بودند او نیز مثل مسی مشکل پرداخت مالیاتی دارد. با این حال، این شرکت با کمک سایت Football Leaks که آن نیز توسط مندس ارائه می‌شود، مدارکی منتشر کرده که نشان می‌دهد رونالدو تمامی مالیات‌هایش را پرداخت کرده است. مدارکی که منتشر شده تا پرداخت‌های مارس ۲۰۱۶ است و گفته می‌شود تا این مدت رونالدو بیش از ۲۰۳ میلیون یورو مالیات پرداخت کرده است.

در طی چند هفته اخیر، سایت Football Leaks شروع به انتشار مدارک محرمانه فوتبال کرده و گفته می‌شود در سه هفته آینده، بزرگترین "فاش سازی مدارک ورزشی تاریخ" توسط این وبسایت انجام خواهد شد.

فوق ستاره پرتغالی رئال که چهارشنبه شب در بازی با دورتموند، با وجود ارائه نمایشی خوب موفق به گلزنی نشد، در پایان بازی وقتی راهی رختکن بود، با سوال یک خبرنگار پرتغالی در مورد این اتهامات روبرو شد و پاسخ داد: «فکر می کنی من نگران این قضیه هستم؟  وقتی کاری انجام نداده ام، ترسی هم ندارم.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.