یزد- امام جمعه یزد گفت: اگر دین، اعتقاد و فرهنگ جامعه و جوانان محافظت شود دشمنان در فضای مجازی در انحراف آنها موفق نمی شوند.

اگر اعتقادات جوانان محافظت شود دشمنان در انحراف آنها موفق نمی شوند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله ناصری  اظهار داشت: انتظار فرج بزرگترین وظیفه مسلمانان در جامعه اسلامی است.

وی با بیان این که امام زمان(ع) همیشه و در همه حال شاهد بر اعمال مسلمانان است، گفت: امام زمان(ع) حجت خداوند بین خلق زمین است.

امام جمعه یزد شناخت امام زمان را در هرزمان و مکان ضروری دانست و افزود: هرکس از دنیا برود و امام زمان خود را نشناسد، به مرگ جاهلیت دنیا را ترک کرده است.

ناصری با اشاره به سالروز تاسیس شورای انقلاب فرهنگی لزوم انجام انقلاب فرهنگی فراگیر و حرکت ایمانی، اعتقادی و پژوهشی با هدف رسیدن به تعالی و خداوند را خواستار شد.
وی گفت: در استان یزد و کشور اگر در بخش انقلاب فرهنگی ، تربیت دینی و رشد علمی به صورت جدی کار شود نباید شاهد هدر رفتن سرمایه کشور که فرزندانمان هستند، باشیم.

وی در بخشی از خطبه‌های خود با تقدیر از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در یزد و برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در دانشگاه یزد تصریح کرد: حرکت‌های بسیار خوبی در این هفته در یزد انجام شد که هر دو حرکت بسیار ارزشمند بوده و باید تداوم داشته باشد.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه ارج نهادن بیش‌از پیش به فرهنگ یکی از راهکارهای مناسب برای مقابله با توطئه شوم دشمنان است افزود: یکی از اقدامات در این زمینه برگزاری مراسم و محافل قرآنی و پژوهشی و تحقیقی است که هم علم را رشد می‌دهد و هم مایه ترویج ایمان در جامعه است.

ناصری گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران باید  بیش از پیش در قبال انقلاب فرهنگی سرمایه‌گذاری کنند و دین و اعتقاد جامعه را اولویت اول اجرایی خود قرار دهند.

وی افزود: ایمان و اعتقاد اگر در جامعه درست نشود تمام سرمایه گذاری‌های اقتصادی، سیاسی و عمرانی ضایع می شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.