بسیج خواهران دانشگاه مذاهب اسلامی در نامه‌ای خطاب به هیئت نظارت بر اجرای برجام مطرح کرد: تجربه برجام و نقض علنی آن توسط مجلس سنای آمریکا درس آموزنده‌ای به فرزندان انقلابی داده که گلابی FATF و سیب IPC را مسموم و کشنده بدانند.

دانشجویان ضرر بزرگ در برجام را حاصل نادیده گرفتن تذکرات پی در پی مقام معظم رهبری می‌دانند

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس، بسیج خواهران دانشگاه مذاهب اسلامی و حوزه کریمه اهل بیت(ع) در نامه‌ای خطاب به هیئت نظارت بر اجرای برجام تصریح شد: تجربه برجام و نقض علنی آن توسط مجلس سنای آمریکا درس آموزنده‌ای به فرزندان انقلابی داده که گلابی fatf و سیب ipc را مسموم و کشنده بدانند.

در ابتدای این نامه آمده است: همانطور که مستحضر هستید طرح تمدید تحریم ها توسط مجلس سنای آمریکا با حداکثر آراء تصویب شده که این نقض صریح برجام است. دانشجویان این ضرر بزگ را حاصل نادیده گرفتن تذکرات پی در پی مقام معظم رهبری و خط قرمزهای ایشان می‌دانیم.

در بخش دیگری از این نامه بیان شد: نظر به بند ۳ قانون (اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران) بسیجیان دانشگاهی و حوزوی انتظار اقدام مناسب و به اجرا درآوردن ان را خواستارند.

بسیج خواهران دانشگاه مذاهب اسلامی و حوزه کریمه اهل بیت(ع) در نامه خود اظهار شد: تجربه برجام و نقض علنی آن توسط مجلس سنای آمریکا درس اموزنده‌ای به فرزندان انقلابی داده که گلابی fatf و سیب ipc را مسموم و کشنده دانسته و اعلام بدارد که تصویب این چنین قرار دادهایی با مفاد ننگین موجود در ان، نه تنها کاری از پیش نمی‌برد بلکه موجبات پسرفت و عقب ماندگی جمهوری اسلامی ایران را به دنبال دارد.

همچنین در پایان این نامه تاکید شد: این نامه سرگشاده توقع اقدام و عمل به موقع و مناسب هیئت نظارت و مسئولین ذیربط را خواستار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.