رئیس کمیته مشارکت ‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین گفت: هیچ شکایت و اعتراضی در ایام اربعین از طرف مردم و در مسیر راهپیمایی، نقاط مرزی، شهرهای نجف، کربلا، سامراء و کاظمین گزارش نشد.

هیچ شکایتی از سوی زائران به کمیته اسکان ستاد اربعین گزارش نشد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایرنا، از ستاد بازسازی عتبات عالیات، حسن پلارک این مطلب را در آیین تجلیل از خادمان کمیته اسکان و تغذیه اربعین با حضور حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس و تعدادی از خادمان اربعین بیان کرد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن تجلیل از زحمات تمام خادمان اربعین اظهار کرد:با همت این افراد، کمیته مشارکت‌ های مردمی، اسکان و تغذیه بین سایر کمیته ‌های ستاد اربعین، جزو بهترین‌ ها بود.
وی تصریح کرد: این کمیته از اکنون آماده دریافت پیشنهادات و راهکارها برای بهبود خدمات رسانی در سال های آتی است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش زمان خدمات دهی مواکب ایرانی از ۱۵ به ۲۰ روز، طبقه بندی و جانمایی موکب ‌ها از هم اکنون، تشکیل بانک اطلاعاتی از موکب‌ ها و خادمان و ایجاد مواکب نیمه ثابت ازجمله راهکارهای پیشنهادی برای برپایی هرچه باشکوه‌ تر کنگره عظیم اربعین حسینی در سال آینده است.  
حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور نیز در این مراسم، کنگره عظیم اربعین حسینی را حرکتی مردمی و برپایه مشارکت‌ دانست و گفت: باید دقت کنیم که این مراسم بزرگ، جناحی، فردی یا سازمانی نشود و همچنان ماهیت مردمی خود را حفظ کند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: برای مراسم امسال با هماهنگی خوبی که صورت گرفت بیش از ۲ هزار خودرو برای حمل ونقل در اختیار مردم قرار گرفت که به رفع مشکلات ترافیکی کمک شایانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.