بجنورد- معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: حضور گسترده مردم در ۹ دی باعث شد فتنه گران به سوراخهای خود بخزند.

۹ دی روز میثاق امت با ولایت بود

به گزارش قدس آنلاین،محمد تقی ایرانی شنبه صبح در اولین نشست ستاد یوم الله ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی روز میثاق امت با امام بود و مردم با بصیرت در ۹ دی زیر بیرق رهبری جمع شدند و بساط فتنه را برچیدند.

وی گفت: اگر درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه مردم در صحنه نبود شاید توطئه استکبار جهانی به نتیجه می رسید و قطعناً مشکلاتی برای مردم و نظام ایجاد می کرد.

ایرانی افزود: مواظبت از انقلاب و آرمانهای امام رهبری تعطیل بردار نیست، هوشیاری مداوم و مراقبت همیشگی می خواهد و مردم همواره در این مسیر از مسئولین جلوترند.

وی ادامه داد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی این است که هئیت حاکمه آمریکا با تمام توان به تکاپو افتاده که در عزم و اراده ملت ایران را مورد هجمه قرار دهد.

وی با بیان اینکه اساس انقلاب اسلامی، ضد استکباری، ضد صیهونیستی، ضد ظلم و محرومیت است افزود:امروز جمهوری اسلامی نماد مقاومت در مقابل ظلم و ستم جهانی که همان استکبار و صهیونیست است بوده و این نماد و پرچم در دست مقام معظم رهبری است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: امروز شاهد هستیم آمریکا از همیشه ضعیف تر و منفعلانه تر عمل می کند و حداقل تبعات اقدامات اخیر آمریکا حقانیت جمهوری اسلامی ایران و عهدشکنی آمریکا را در دنیا ثابت می کند و این دستاورد بسیار بزرگی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیزگفت:در فتنه سال ۸۸ نیروهای پیاده نظام کشورهای استکباری و دشمنان انقلاب وارد صحنه شدند.

علی سالاری با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ آزمون سخت برای ملت همیشه در صحنه و با بصیرت بود افزود: ولایتمداری مردم انقلابی، ایران اسلامی را از این فتنه بزرگ با سربلندی بیرون آورد.

وی گفت: بصیرت و آگاهی عاشورای مردم ولایی در عاشورای ۸۸ توطئه استکبار جهانی را در نطفه خشکاند هر چند، چند ماه جامعه دچار التهاب و نگرانی بود.

سالاری برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، مستندسازی،تهیه و توزیع بسته های فرهنگی، تهیه و توزیع کتاب که مه شکن در استان که شامل مجموعه ای از رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره بصیرت است، نشست پایگاه های مقاومت بسیج و کرسی های آزاد اندیش در دانشگاه ها را از جمله برنامه های هفته بصیرت استان عنوان کرد.

وی همچنین جلسات پرسش و پاسخ درباره روشنگری و بصیرت افزایی مقابله با فتنه ، برگزاری مراسم ویژه در سطح مدارس استان، برگزاری گفتمان های دینی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه، برپایی نمایشگاه های عکس و طراحی، معرفی شهدای گرانقدر فتنه و برگزاری مراسم محوری روز ۹ دی در مسجد انقلاب مرکز استان را از دیگر برنامه های هفته بصیرت برشمرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.