بیرجند- رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت:با مذاکراتی که با استاندار خراسان جنوبی صورت گرفته است وی درباره احیای بافت فرسوده فردوس و ایجاد منطقه ویژه فردوس برای کمک های لازم نیز قول مساعدداد.

منطقه ویژه  شهرستان فردوس  ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ امیرحسن خانی، درجمع مردم فردوس و در روز ملی فردوس به تنگناهای مالی دولت در سطوح مختلف اشاره کرد و گفت: احداث مجتمع فرهنگی - هنری در این شهرستان تا دهه فجر سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی به کارخانه نساجی فردوس به عنوان بزرگترین کارخانه شهرستان فردوس با ۱۷ هزار نفر سهامدار اشاره کرد و ادامه داد: توسعه این کارخانه و ارائه تسهیلات به متقاضیان در این زمینه نیز از دیگر درخواست هایی است که قول مساعد از سوی مسئولین کشوری از جمله معاون اول رئیس جمهوری داده شده است.

امیر حسنخانی ادامه داد: با مذاکراتی که با استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت ایشان در خصوص احیای بافت فرسوده فردوس و ایجاد منطقه ویژه فردوس نیز قول مساعدبرای کمک های لازم دادند.

وی به سرمازدگی محصولات کشاورزی در کشور و استان خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: دولت در خصوص تخصیص اعتبارات مدیریت بحران و سرمازدگی به کشاورزان و باغداران  شمال کشور اقدام مناسبی صورت داد که امیدواریم همین امر در خصوص باغات انار در فردوس که دچار سرمازدگی شدند به کارگرفته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.