گرگان-معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:یکی از نقشه های استکبار برای مقابله با ایران اجرای پروژه اختلاف افکنی میان اقوام و مذاهب مختلف در کشور است.

راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی است/توهین به اعتقادات پذیرفتنی نیست

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدحسین سپهر روز شنبه در اولین کنگره ۱۲۴ شهید کارمند گلستان در گرگان اظهار کرد: سیاست اصلی نظام احترام به عقاید ، مقدسات و بزرگان ادیان پذیرفته شده کشور است و توهین به اعتقادات تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست.

وی افزود: برخی متاسفانه راهبرد دشمن در اختلاف افکنی میان شیعه و سنی پیگیری کرده و به مقدسات اهل سنت توهین می کنند که رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان کشور مقابل این افراد که مروج شیعه انگلیسی هستند ، ایستادگی می کنند.

وی با تاکیدبر اینکه شیعیان وحدت خود با برادران اهل سنت تا پای جان حفظ کرده و از آن حراست خواهند کرد ادامه داد: در اجرای توطئه ها و سیاست اختلاف افکنی عده ای ایران را کشوری فقط متعلق به شیعیان دانسته و هدف نظام را ترویج شیعه می دانند در حالی که در کشورهای مظلوم مسلمان مانند سوریه و فلسطین که مورد حمایت و پشتیبانی ایران است ، شیعیان در اقلیت قرار دارند.

سردار سپهر گفت: همه توطئه ها و شیطنت های کشورهای استکباری برای جدا کردن ایمان و دین از مردم است و برای رسیدن به هدف خود هزینه های فراوانی را متحمل می شوند.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده ،بیش از ۲۵۰۰ شبکه ماهواره ای ، ۱۵۰ شبکه فارسی زبان و شبکه های اجتماعی بنیان کن وخانمان برانداز، ایمان مردم و به خصوص جوانان کشور را هدف داده اند و مقابله با این مسیر و گذرگاه سخت و دشوار بدون بهره مندی از قرآن، حضور در نمازهای جماعت و جمعه و پیروی از روحانیت امکان پذیر نیست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: کشورهای استکباری به خصوص رژیم صهیونیستی با برنامه ای هدفمند و طولانی مدت به دنبال ترویج مواد مخدر، شراب و فساد اخلاقی در ایران هستند تا در شرایط ناامیدی از مقابله نظامی رو در رو،با تهاجم فرهنگی به نفوذ و گسترش سلطه شیطانی خود در کشور ما اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای بازپس گیری استانی مانند موصل که تعداد شیعیان آن بسیار اندک است، رزمندگان شیعه ایرانی به مصاف تکفیری ها می روند و به شهادت می رسند.

وی همچنین بیان کرد: آمریکا با بدهی های چند تریلیون دلاری ناشی از حضور فرسایشی در هجوم های متعدد به کشور های دیگر، اینک کشوری ضعیف و فرسوده است و مطابق اعلام چندین مرکز راهبردی آمریکایی قدرت این کشور تا چند سال دیگر رو به زوال خواهد رفت.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: تا زمانی که اسلام و قرآن، اولویت اول و آخر ایران برای رسیدن به پیشرفت و توسعه باشد، دشمنان دست از سر کشور ما برنخواهند داشت.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.