بردسکن-مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن با بیان اینکه تاپایان امسال پرونده مسکن مهر شهرستان بسته می‌شود، گفت: سهمیه شهرستان بردسکن از پروژه مسکن مهر ۹۲۰ فقره بود که تاکنون ۷۰۰ واحد آن تکمیل و پایان کار صادر شده است.

پرونده مسکن مهر بردسکن امسال بسته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین احسان میری افزود: از ۲۲۰ واحد مسکن مهر باقی مانده ۱۰۰ واحد آن مربوط به پروژه مسکن مهر حافظ است که ۱۲۰ واحد آن واحدهای ملکی شخصی است و اغلب از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر فقط تا پایان امسال فرصت دارند نسبت به گرفتن بقیه تسهیلات اقدام کنند، گفت: بانک مسکن در صورت ارایه پایان کار، بقیه تسهیلات مسکن مهر را تاپایان امسال پرداخت می‌کند، در غیر این صورت، از گرفتن تسهیلات محروم و باید با آورده شخصی نسبت به تکمیل واحد خود اقدام کنند.

میری اظهارداشت: متقاضیانی که بتوانند تا پایان امسال نسبت به پایان کار واحد خود اقدام کنند، بانک مسکن آمادگی دارد بقیه تسهیلات را قسط بندی و به متقاضیان پرداخت کند.

وی همچنین به اجرای طرح سند دار کردن اماکن مسکونی در روستاها اشاره کرد و گفت: از برنامه سوم توسعه تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ جلد سند مالکیت برای اماکن مسکونی در روستاها صادر شده است و امسال نیز براساس سهمیه ابلاغی از استان باید تا پایان امسال ۳۵۰ فقره سند منازل مسکونی صادر شود که با پیگیری‌های انجام شده و مراجعه متقاضیان این مهم ۱۰۰ درصد محقق می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.