مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: برای اتمام مسکن مهر استان، کمیته سه جانبه زیر نظر استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شده است تا این پروژه با سرعت بیشتری به انجام برسد و به متقاضیان تحویل شود.

کمیته سه جانبه برای اتمام پروژه مسکن مهر در خراسان رضوی  تشکیل شد

علیرضا رشیدیان در گفت و با قدس آنلاین بیان کرد: در دولت قبل به طور کلی ۳۳ هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی آماده و تحویل مردم شد، اما طی سه سال دولت یازدهم بیش از ۵۴ هزار واحد مسکن مهر را تکمیل و به صاحبانشان تحویل شده است.

وی تصریح کرد: نه تنها در حوزه مسکن مهر، بلکه در ایجاد زیر ساخت‌های این پروژه همچون بهداشت و درمان، ایجاد شبکه‌های آب و فاضلاب، مدارس و فضای سبز نیز اقدام‌های مفید و مؤثری صورت گرفته است، به طوری که ساخت هفت کیلومتر شبکه فاضلاب، ۱۳ باب مدرسه، هفت باب مسجد و کاشت ده‌ها اصله درخت در شهر جدید گلبهار نشانگر عزم جدی برای توسعه مسکن مهر در استان است.

وی افزود:  همزمان در شهرستان‌های دیگر نیز اقدام‌های مشابه و سازنده ای در حوزه ساخت مدرسه، وسایل حمل و نقل و تأمین امنیت در حوزه مسکن مهر صورت گرفته است تا اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه هرچه سریع‌تر از نعمت مسکن برخوردار شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.