سبزوار- رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه کارکنان بهزیستی با وجود کار سخت و طاقت فرسا از حقوق و مزایای عادلانه برخوردار نیستند، گفت: با توجه به نگاه دولت به کارکنان بهزیستی جهشی در افزایش حقوق همکاران صورت خواهد گرفت.

حقوق کارکنان بهزیستی افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه شنبه در دیدار با کارکنان بهزیستی غرب خراسان رضوی در سبزوار افزایش حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی را یکی از مطالبات جدی همکاران خود دانست و اظهار کرد:‌ در همین راستا سازمان بهزیستی سال گذشته از مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در خواست ارزیابی میزان حقوق و مزایای دستگاههای اجرایی را نمود تا مشخص شود سازمان بهزیستی در این ارزیابی چه جایگاهی دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در اصلاحیه حقوق و مزایای دستگاههای اجرایی که مجلس از دولت تقاضا کرد رئیس جمهور تکلیف کرد کارکنان بهزیستی مانند کارکنان آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ضریب مخصوص برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: سازمان بهزیستی برای افزایش رفاه کارکنان اقدام کرده و امسال هزار و ۲۰۰ وام قرض‌ الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی با سود ۴ درصد به آنان داده می ‌شود.

وی گفت: به منظور رفع دغدغه هزینه درمانی کارکنان بهزیستی نیز تفاهم نامه ای با بیمه آتیه سازان برای پوشش بیمه تکمیلی کارکنان منعقد شده است.

محسنی بندپی افزود: تبدیل وضعیت کارکنان سازمان بهزیستی در اولویت قرار دارد و یکی از احکام برنامه ششم تغییر وضعیت کارکنان دارای بیش از ۱۰ سال سابقه کار است.

کارکنان بهزیستی سبزوار خواستار تغییر وضعیت قراردادی به پیمانی

رئیس اداره بهزیستی سبزوار نیز گفت: بسیاری از همکاران بهزیستی این شهرستان قراردادی هستند که تقاضای تغییر وضعیت به پیمانی و رسمی را دارند.

مرضیه کسرایی فر توجه به هزینه رفاهی برای ورزش همکاران با توجه به سختی کار آنان را از دیگر مطالبات کارکنان بهزیستی این شهرستان دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.