بررسی های قدس آنلاین نشان می دهد منظور پیشکسوت استقلال از سه بازیکنی که کم فروشی می کنند مردان باتجربه و مشهور این تیم هستند!

قدس آنلاین در گزارشی بررسی کرد؛ چه بازیکنانی می خواهند منصوریان را زمین بزنند؟

قدس آنلاین - گروه ورزشی: آبی های تهران فصل شانزدهم رقابت های لیگ برتر را در شرایطی آغاز کردند که علیرضا منصوریان پس از سالها انتظار بالاخره روی نیمکت این تیم نشست تا به آرزوی دوران کودکی و حتی بازیکنی اش برسد.

با حضور منصوریان در استقلال هواداران این تیم انتظار داشتند تیمشان در فصل شانزدهم لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کند و جزو مدعیان قهرمانی باشد. اما با گذشت سیزده هفته از رقابت ها استقلال در رده ای بهتر از هفتم قرار ندارد و با شکستی که برابر تراکتورسازی متحمل شد اوضاع این تیم بحرانی تر از روزهای قبل نیز شده است.

پس از شکست استقلال برابر تراکتورسازی بسیاری از پیشکسوتان این تیم به انتقاد از عملکرد فنی آبی پوشان و کادر فنی این تیم پردداختند و حتی برخی خواستار برکناری علیرضا منصوریان و یا تقویت کادر فنی شدند.

در این میان آتیلا حجازی که خود روزگاری بازیکن استقلال بوده و پدرش نیز سالها برای این تیم بازی کرده و هدایتش را برعهده داشته در گفتگویی با مهر عنوان کرده که چند بازیکن استقلال رسما کم فروشی می کنند و اگر منصوریان مراقب نباشد او را زمین خواهند زد.

بررسی های قدس آنلاین نشان داد که منظور پیشکسوت استقلال بازیکنان باتجربه این تیم هستند که نمایش خوبی نداشته اند. این سه بازیکن که یکی از آنها البته عملکرد بدی نداشته به دنبال رئیس بازی در تیم است و تاثیر زیادی هم روی منصوریان دارد. او در ابتدای فصل هم نقش زیادی در جذب بازیکنان داشت.

یکی از بازیکنان دیگری که مد نظر این پیشکسوت استقلال هست مرد تاثیرگذار سالهای گذشته است که در این فصل یا مصدوم بوده و یا زمانی که بازی کرده کارایی لازم را نداشته و هنوز نتوانسته سانترهای تاثیرگذاری داشته باشد.

اما بازیکن دیگر مد نظر این پیشکسوت یکی از مردانی است که مورد توجه کی روش هم هست. وی با وجود اینکه گرایش نزدیکی به دو بازیکن قبلی دارد و تحت تاثیر آنهاست اما به خاطر اینکه نمی خواهد موقعیتش را در تیم ملی از دست بدهد فعلا دارد برای تیمش مثلا بازی می کند اما تاثیرگذار نیست.

باید دید علیرضا منصوریان چه واکنشی به این موضوع خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.