گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که مبارزان این گردان های به طور شبانه روزی به تمرین و آموزش در زیر و روی زمین برای نبرد با دشمن صهیونیستی و بیرون راندن آن از این سرزمین ادامه می دهند.

قسام: شبانه روز به آماده سازی خود برای نبرد با دشمن ادامه می دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از سخنگویان قسام شامگاه دیروز شنبه در مراسم گرامیداشت یاد شهید اسماعیل شمالی و رامی عرعیر دو شهید تونل ها در محله شجاعیه در شرق غزه تصریح کرد که این گردان  ها اوضاع را به دقت و از نزدیک تحت نظر دارد. وی تصریح کرد که ما گزینه ای جز تمرین و آماده سازی خود برای نبرد با دشمن پیش رو نداریم.

وی با اشاره به اینکه خون شهدای مرحله آماده سازی و تمرینات جهادی مژده ای برای آزادی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی خواهد بود، به روح شهدای تونل ها در سرتاسر باریکه غزه و اسرای فلسطینی در زندان های دشمن سلام و درود فرستاد.

این مبارز فلسطینی افزود که شهدای مرحله تمرین و آماده سازی مایه افتخار و مباهات ما و تمامی فلسطینیان هستند و باید از طریق ادامه راهی که آن ها در پیش گرفته بودند، از این مجاهدان تقدیر و تجلیل به عمل آید.

این در حالی است که گردان های قسام روز چهارشنبه گذشته از شهادت اسماعیل شمالی و رامی عرعیر دو مبارز خود در جریان ماموریت جهادی در یکی از تونل های واقع در شرق محله شجاعیه در شرق غزه خبر داد.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی گردان های قسام، از آغاز سال جاری تاکنون 22 نفر از مجاهدان این گردان ها در راه آماده شدن برای نبرد با دشمن صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

از سوی دیگر، یکی از رهبران حماس در سخنانی در این مراسم تاکید کرد که شهدای مرحله آماده سازی شیرمردانی هستند که به رغم محاصره و جنگ های متوالی در غزه، غیر ممکن ها را ممکن ساختند.

مشیر مصری اظهار داشت که این مبارزان دلاور خستگی و گرسنگی نمی شناسند و همچنان به حفر تونل در زیر زمین و آماده سازی خود در روی زمین اداامه می دهند و تا تحقق هدف والای خود که همان آزادسازی کامل سرزمین فلسطین است، لحظه ای آرام نخواهند نشست.

مصری تصریح کرد که خون شهدای مرحله آماده سازی بیانگر این است که قدس و مسجد الاقصی، تنها قبله گاه مبارزان قسام است و این گردان ها لحظه ای پشت ملت خود را خالی نکرده و سلاح خود را زمین نمی گذارد. وی اشاره کرد که شهدای مرحله آماده سازی، شرایطی را برای دشمن صهیونیستی فراهم کرده اند که در جنگ های آتی آن را به شدت غافلگیر خواهند کرد.

مشیر مصری با لحنی بسیار تند خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفت که حماس تا زمانی که دشمن صهیونیستی اسرای مشمول قرارداد شالیت را آزاد نکند، هیچ سخنی از امضای قرارداد مبادله اسرای جدید به میان نمی آورد.

مصری گفت که نتانیاهو باید بداند که آزادی 7 هزار اسیر فلسطینی از زندان های صهیونیستی در راس اولویت های حماس قرار دارد و هر چقدر هم که دولت های رژیم صهیونیستی تغییر کنند، قسم به خداوند تا زمانی که خانواده های اسرای فلسطینی فرزندان خود را ملاقات نکنند، این رژیم نیز نظامیان خود را نخواهد دید.

وی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تلاش های دشمن صهیونیستی برای هتک حرمت مسجد الاقصی و جلوگیری از پخش اذان از آن بی نتیجه بوده و راه به جایی نخواهد برد.

این رهبر حماس و نماینده فلسطینی خاطر نشان کرد که حماس در جشن 29 سالگی خود شهید عرعیر و شمالی را به عنوان شهدای سالروز تاسیس خود تقدیم کرد و همچنان به خون شهدا وفادار بوده و به این راه تا آزادی کامل این سرزمین از لوث اشغالگری صهیونیست ها ادامه می دهد.

مشیر مصری تاکید کرد که صدای اذان در مسجد الاقصی در روزی که آزاد شود و تمامی روزهای پس از آن، به یاری خداوند بلند خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.