رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ثبت نام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز آغاز شد.

ثبت نام دانشگاهیان برای عتبات عالیات آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی با اشاره ثبت نام شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: این دوره از ثبت نام از فردا امروز آغاز شده و تا اول دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعزام دانشگاهیان از ابتدای بهمن ماه آغاز می شود، خاطرنشان کرد: پنج گروه از دانشگاهیان اعم از اساتید، کارمندان دانشگاه ها، دانشجویان پسر مجرد و دختر مجرد و متاهلین تا پایان فروردین ماه به عتبات عالیات اعزام می شوند.

حجت الاسلام فقیهی با بیان اینکه اولویت اول ما با اعزام متاهلین جوان است، اظهار کرد: در این دوره حدود ۴۰۰ کاروان دانشگاهی به عتبات اعزام می شوند این در حالی است که امکان افزایش این ظرفیت وجود دارد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار دانشجو در قالب ۴۴۲ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند و امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته استقبال خوبی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: دانشجویان علاقه مند به ثبت نام شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیت با مراجعه به سایت لبیک به نشانی اینترنتی www.labbayk.ir اقدام به نام‌نویسی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.