ایلام- استاندار ایلام گفت: مسیر صالح‌آباد تا سد آل اسحاق مهران به طول ۴۵ کیلومتر و بااعتباری بالغ‌ بر ۷۸میلیارد تومان به قرارگاه خاتم‌الانبیاء واگذارشد.

با ساخت قطعه سوم مسیر ایلام به مهران گره ترافیکی بر طرف می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، مهندس محمدرضا مروارید، اظهار داشت: قطعه سوم چهار خطه کردن مسیر ایلام – مهران ازسه راهی ماربره تا صالح آباد بطول ۱۹کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه قطعه سوم چهار خطه کردن مسیر ایلام – مهران ازسه راهی ماربره تا صالح آباد بطول ۱۹کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد تومان آغاز می شود، افزود: امیدواریم برای سال آینده با انجام این پروژه ها شاهد گره ترافیکی در مسیر نباشیم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه قطعه اول مسیر ایلام- مهران از خروجی شهر مهران تا سد آل اسحاق با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در حال اجراست، بیان داشت: برنامه‌ای هم برای ۱۱ کیلومتر سه‌راهی ماربره تا ایلام در دست اقدام است.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه عملیات اجرایی قطعه سوم سه‌ راهی ماربره تا صالح آباد با ۴۷پل طاقی و ۴۴ هزار تن آسفالت در طول ۱۸ ماه به انجام می رسد، یادآور شد: عملیات حفر تونل و زیرسازی این مسیر تا یک ماه آینده به مناقصه گذاشته می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.