مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مدعی شد فرهاد کاظمی همچنان با این باشگاه قرارداد دارد و سرمربی این تیم است.

ادعای مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان/ کاظمی هنوز سرمربی رسمی تیم ماست!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، علی عباسی در خصوص قرارداد کاظمی با باشگاه سیاه‌جامگان و پیوستنش به ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: خیلی واضح است که یک مربی نمی‌تواند همزمان در دو تیم حضور داشته باشد و به دلیل اینکه کاظمی هنوز قرارداد خود را با سیاه‌جامگان فسخ نکرده است نمی‌تواند به عنوان سرمربی روی نیمکت ماشین‌سازی بنشیند.

وی ادامه داد: قرارداد باشگاه با کاظمی یک ساله به امضاء رسیده بود، ولی کاظمی زمانی که کناره‌گیری کرد، در حد صحبت به ما گفت و دیگر برای فسخ قرارداد و تسویه حساب مراجعه نکرد.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر در فدراسیون فوتبال، کاظمی سرمربی رسمی سیاه‌جامگان است گفت: بر همین اساس تا زمانی که برای فسخ قرارداد و حسابرسی مراجعه نکند به گفته فدراسیون برای وی کارت صادر نخواهد شد و مشخص نیست تا روز جمعه این موضوع حل خواهد شد یا خیر.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان همچنین تصریح کرد: در این مدت نیز ترجیح دادیم تا زمانی که هنوز قرارداد کاظمی پابرجاست برای حضور سرمربی جدید اقدام نکنیم و حرمت نگاه داشتیم و خداداد عزیزی نیز به عنوان مدیر فنی به ما پیوست، اما کاظمی حرمتی برای ما قائل نبود و در رسانه‌ها خواندیم که در تمرین ماشین‌سازی گویا گفته است شرایط تمرین اینجا خوب است ولی جایی که پیش از این بودم دوش نداشته ولی موش داشته است و برای ما نیز جالب است بدانیم کجا موش داشته است!

وی افزود: در بازی روز جمعه مقابل ماشین‌سازی به لطف امام رضا (ع) و به همت بازیکنان و به خاطر شخص خداداد عزیزی پیروز خواهیم شد.

عباسی گفت: از مردم مشهد نیز می‌خواهیم که از تیم شهرشان حمایت کنند. اگر تیم سیاه‌جامگان را دوست دارند به استادیوم بیایند و در کنار ما باشند. این بازی برای ما بسیار حساس است و با امتیاز این دیدار می‌توانیم از منطقه خطر جدا شویم.

وی در خصوص مذاکره برای هدایت تیم عنوان کرد: تاکنون با هیچ شخصی مذاکره نکرده‌ایم. تا نیم‌فصل نیز هیچ تغییری نخواهیم داشت و شاید در تعطیلات به ما اضافه شوند. در مورد سرمربی نیز عزیزی مسئولیت فنی تیم را برعهده دارد و در مورد سرمربی با نظر وی تصمیم خواهیم گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.