فرمانده کل سپاه گفت: دشمنی‌های دشمنان داخلی و انقلاب علیه بسیج به شدت بیشتر شده و این خصومت در حال افزایش است.

خصومت دشمنان انقلاب با بسیج بیشتر شده است/ هیأت‌های اندیشه‌ورز نیازهای بسیج را تامین می‌کنند

به گزارش«قدس آنلاین» فارس نوشت: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دشمنی های دشمنان داخلی و انقلاب علیه بسیج به شدت بیشتر شده و این خصومت در حال افزایش است.

وی افزود: دشمنی دشمنان هرجند که به صورت نرم صورت می‌گیرد ولی بسیار سخت است و برای اینکه درست عمل کنیم نیاز به هیات های اندیشه‌ورز داریم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه عرصه خدمات رسانی به محرومین در بسیج چند سالی رو به فزونی گذاشته است، گفت: تشکیل هیات های اندیشه‌ورز تامین کننده نیاز قطعی بسیج است چراکه در مقطع حساسی هستیم که انقلابی بودن و عمل انقلابی کردن کار پیچیده و سختی است.

فرمانده سپاه تصریح کرد: هرچه از انقلاب می‌گذرد، بسیجی ماندن و بسیجی عمل کردن پیجیده تر شده و ما شاهد ریزش افرادی بودیم که بعضا اصلا چنین انتظاری از آنها نمی‌رفت.

سرلشکر جعفری ادامه داد: برای محسوس بودن اثرگذاری بسیج ناچاریم از تفکر راهبردی بهره برده بر روی اقدامات راهبردی متمرکز شویم.

وی اظهار داشت: امروز بسیج 3 هویت متفاوت دارد که شامل «عمل کلی بسیج در سراسر کشور با عنوان ستاد سازمان بسیج»، «ستاد تخصصی بسیج» و «ستاد انجام ماموریت جنگ سپاه از طریق بسیج» می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.