رئیس سابق سازمان بسیج گفت: آقایان قول دادند که ۲ میلیارد دلار پول ملت را از حلقوم امریکا بیرون می‌کشیم اما امروز خبردار شدیم که ۱۶ میلیارد دلار هم باید به حلقومشان بریزیم.

قول دادند ۲ میلیارد دلار پول ملت را از حلقوم آمریکا بیرون می‌کشیم اما ۱۶ میلیارد دلار هم باید به حلقومشان بریزیم

به گزارش«قدس آنلاین»، فارس نوشت: سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس سابق سازمان بسیج، طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هیچکس جز امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، بسیج را به درستی نشناخت، اظهار داشت: بسیج عصاره فضایل یک ملت و چکیده همه نیکی‌هاست و حضرت امام(ره) در پایان جنگ، مسئولین را به استفاده از ظرفیت بسیج توصیه کرد.

وی با بیان اینکه بسیج در طول مسیر انقلاب همواره به وظایف خود عمل کرد، افزود: اگر دولت معتقد به بسیج باشد، ظرف 3 تا 5 سال، صادرات محصولات کشاورزی 2 برابر می‌شود.
نقدی همچنین درخصوص اعلام رضایت رهبری از عملکرد وی گفت: خشنودی حضرت آقا همان جیزیست که می‌توانم روز حشر آن را ارائه دهم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هدف فتنه و انحراف این بود که بگوید  راه پیشرفت ما، تسلیم در برابر امریکاست و ترفندهای گوناگونی را هم برای قانع کردن مردم به کار بردند.

سردار نقدی تصریح کرد: امروز هر سفیهی هم می فهمند که تعامل با امریکا نه تنها منفعت ندارد بلکه همه‌اش خسران بار است.

وی ادامه داد: آقایان قول دادند که 2 میلیارد دلار پول ملت را از حلقوم امریکا بیرون می‌کشیم اما امروز خبردار شدیم که 16 میلیارد دلار هم باید به حلقومشان بریزیم.

معاون فرمانده سپاه تصریح کرد: دشمن موفق نشد حتی به اندازه یک کشور اروپایی از ایران برای تروریست‌ها یارگیری کند.

سردار نقدی اظهار داشت: بیایید صف طولانی بسیجیان را برای اعزام به سوریه ببینید.

معاون فرمانده سپاه تاکید کرد:  بسیج در سال های پیش رو قدم های بزرگتری را به جلو برخواهد داشت و من نیز هر کجا که باشم، در خط مقدم مبارزه با امریکا خواهم بود.

وی در پایان گفت: من از همسرم  که سختی های کارم را توام با زخم زبان ها تحمل کرد، حلالیت می طلبم و همه اجرم را به او تقدیم می کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.