گرگان-رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر گلستان دو کارآفرین گرگانی موفق به کسب عنوان کارآفریر برتر سال ۹۵ شدند.

۲ کارآفرین گرگانی موفق به کسب عنوان کارآفرین برتر سال شدند

به گزارش قدس آنلاین موسی بی باک افزود: حسین حیدری مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت خدماتی امید خزر گلستان با ۱۳ سال سابقه فعالیت و ایجاد اشتغال برای ۹۸۳ نفر به عنوان کارآفرین برتر دیگر استان در سال ۹۵ از شهرستان گرگان در بخش خدمات معرفی شد.

وی افزود: همچنین آقای سید علی موسوی خورشیدی مدیرعامل شرکت صنایع فلزی پیشرو ساخت استرآباد نیز با ۶ سال سابقه فعالیت و ایجاد اشتغال ۱۰۴ نفر به عنوان کارآفرین برتر استان و کاندیدای کارآفرین برتر ملی در سال ۹۵ در بخش صنعت شناخته شد.

بی باک افزود: همچنین شرکت کیفیت سازان سبز از شهرستان گرگان نیز با مدیریت آقای سیدجواد حسینی با ۸ سال سابقه فعالیت، به عنوان مرکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی برتر استان در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان انتخاب شد.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان به اهداف کلی برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین آنها و معرفی آنان به آحاد جامعه خصوصا جوانان به عنوان الگو از اهداف این جشنواره است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.