سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور گفت: آموزش های مرتبط با نماز و قرآن به کودکان حاضر در مهدهای کودک ارائه شده و کتب آموزشی متعددی نیز در این حوزه تدوین شده است.

آموزش نماز و قرآن به کودکان در مهدهای کودک/ آشنایی ۷ هزار مربی مهدهای کودک با مفاهیم آموزشی

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از میزان، حجت الاسلام سید مهدی سید محمدی گفت: سازمان بهزیستی کشور طی سال های اخیر در حوزه نماز ورود جدی داشته و تلاش کرده ایم در این رابطه عملکرد قابل توجهی داشته باشیم.

وی افزود: سازمان بهزیستی کشور در حوزه تدوین کتب آموزشی برای مهدهای کودک نیز اقداماتی را داشته و به دنبال این هستیم که آموزش قرآن و نماز را از سنین کودکی برای افراد داشته باشیم.

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ارسال محتوای آموزشی در حوزه نماز و قرآن به مهدهای کودک خاطرنشان کرد: جزوات آموزشی ویژه مربیان مهدهای کودک تهیه شده تا به وسیله این جزوات، آموزش به کودکان حاضر در مهدهای کودک در دستور کار قرار گیرد.

سید محمدی از ارائه آموزش های لازم به ۷ هزار مربی حاضر در مهدهای کودک سراسر کشور خبرداد و اظهارکرد: بیش از ۷ هزار مربی مهدهای کودک سراسر کشور آموزش های لازم جهت ارائه مباحث مرتبط با نماز و قرآن را آموزش دیده و در کنار آن محتوای آموزشی لازم نیز در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی با اشاره به برپایی جشنواره نماز در مهدهای کودک سراسر کشور تصریح کرد: به منظور تشویق هر چه بیشتر کودکان، جشنواره نماز را در سطح مهدهای کودک برگزار می کنیم تا کودکان انگیزه بیشتری برای دریافت آموزش ها داشته باشند.

سرپرست امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور ارائه آموزش های قرآنی به افراد حاضر در مراکز شبانه سازمان را یکی دیگر از برنامه های بهزیستی دانست و بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ جوان و نوجوانی که در مراکز شبانه سازمان بهزیستی کشور نگهداری می شوند از محتوای آموزشی بهره مند شده ضمن اینکه ۳۰۰ مبلغ و روحانی در سراسر کشور نیز اجرای این محتواهای آموزشی را برعهده داشته اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.