جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی روز گذشته برگزار شد که یکی از اعضای حاضر در این جلسه به شکل عجیبی روی حضور مربی خارجی به جای علیرضا منصوریان تاکید داشت!

گزارش ویژه قدس آنلاین از جلسه هیات مدیره استقلال/ دعوا بر سر حضور مربی خارجی به جای منصوریان!

به گزارش قدس آنلاین، جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی برگزار شد که سیدرضا افتخاری مدیرعامل و علیرضا منصوریان سرمربی آبی ها زودتر از آن با وزیر ورزش و جوانان جلسه ای را برگزار کرده و حمایت وزیر را جلب کرده بودند.

بعد از باخت تیم استقلال به تراکتورسازی تبریز انتقادات از عملکرد منصوریان اوج گرفت و حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به شدت علیه سرمربی این تیم موضع گرفت. زمانی گفته بود با این کادر فنی به جایی نمی رسیم.

با این حال علیرضا منصوریان روز گذشته در جلسه هیات مدیره شرکت نکرد اما با این حال این جلسه جنجالی و پرتنش بود. علاوه بر زمانی که مخالف سرسخت منصوریان است، مسعود معینی هم دیگر عضو هیات مدیره مواضع سختی علیه منصوریان گرفته و تاکید داشت باید به جای منصوریان مربی خارجی انتخاب کرد. همین اختلاف نظرهای اعضای هیات مدیره با سیدرضا افتخاری باعث شد تا این جلسه دقایقی به جنجال کشیده شود و معینی هم با ناراحتی جلسه را ترک کند.

معینی بدون آنکه با خبرنگاران صحبت کند، از باشگاه خارج شد و زمانی هم اعلام کرد که خودش را ممنوع المصاحبه می کند. شهاب جهانیان هم گفت که فعلا کادر فنی استقلال تغییری ندارد تا همه چیز به ظاهر خوب و خوش به اتمام برسد ولی بدون شک در صورت تداوم ناکامی استقلال در دو بازی باقیمانده تا نیم فصل، باید منتظر اتفاقات عجیب و غریب بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.