خادمی با اعلام حمایت از استیضاح وزیر راه و شهر سازی، گفت: قرار بود با وجود برجام دیگر مشکلی نداشته باشیم ولی یک سال و نیم از برجام گذشته است و هیچ اتفاقی جهت توسعه و رفع کوچک ترین محرومیت ها صورت نگرفته است.

با گذشت یک سال و نیم از برجام برای رفع محرومیت ها هیچ اتفاقی نیفتاده!

هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه وباغملک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با«قدس آنلاین» با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی از لحاظ عمکلردی باید استیضاح شود، اظهار داشت: ورای حادثه اخیر قطارمحورمشهد تبریز که منجر به کشته شدن تعدادی از هم وطنان ما شد؛ در سال ۹۴ نیز محور ایذه، باغملک، هفتکل ۲۰۰ کشته و زخمی در طول یک سال داشته است؛ این محور هنوزهم کشته می دهد به گونه ای که امسال نیز آمار حدود ۱۰۰ کشته و زخمی دیگر را در این محور داریم.

وی با اشاره به اینکه محور ایذه، باغملک، هفتکل یک محور ملی است، گفت: با وجود ملی بودن محور نامبرده شرایطش خوب نبوده و مانند مسیر مال رو است، این در حالی است که خروجی ۶۵ درصد کامیون های سنگین اهواز به تهران از این محور است.

خادمی مطرح کرد: پس کی باید به این محور برسند؟ ۲۰ سال است که قصد چهار بانده کردن این جاده را دارند، بهتر بود اگر شرایط  چهار بانده کردن این جاده را نداشتند تا زمان اجرای طرح شان عبور و مرور کامیون ها در این محور را متوقف کرده و آن را به جاده اندیمشک – تهران انتقال می دادند.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه در همه جای کشور مشکلاتی از این دست را شاهد هستیم، متذکر شد: مسئولین ما با علم به وجود همین مشکلات پست می گیرند، وزیر هم همین گونه است پس چگونه است که بعد از گرفتن تصدی وزرات و پست های اجرایی می گویند که منابع برای کار ندارند؟ اگر قرار است بگویند منابع کار ندارند، پست ها را قبول نکنند و نیایند و بگذارند افرادی که صاحب ابتکار و خلاقیت لازم هستند  بر سر کار قرار گیرند وگرنه هر کسی هم که پستی می گیرد، منابع مالی رودخانه وار در اختیارش باشد می تواند یکی دو اقدام انجام دهد.

نماینده ایذه وباغملک با تاکید بر اینکه مسئولین ما در شرایطی که تحریم بودیم و مشکلاتی هم داشتیم مسئولیت، پذیرفتند، گفت: بنابراین الان دلیل نمی شود که بگویند منابع ندارند و نه فکری  و نه ابتکاری دارند.

خادمی در عین حال با بیان اینکه از استیضاح وزیر راه و شهر سازی حمایت می کنم، یادآور شد: قرارهم بود که با وجود برجام دیگر مشکلی نداشته باشیم ولی یک سال و نیم از برجام گذشته است و هیچ اتفاقی  جهت توسعه و رفع کوچک ترین محرومیت ها صورت نگرفته است. نمونه اش شهر من است که تنها یک آموزش و پرورش و چند نانوایی دارد و دیگر هیچ صنعتی در این شهر نداریم؛ در اکثر هفته های دولت نه یک پروژه کلنگ خورده و نه یک پروژه افتتاح شده است به گونه ای که ایذه و باغملک جزء شهرهایی است که هیچ گونه پروژه ای  در آنها شروع نشده است؛ شاید برجام درست و خوشگل باشد نوشتن آن ولی چه سودی برای مردم داشته است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.