تبریز- نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهدای ارس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خداآفرین به مصدومان تبعه جمهوری آذربایجان و سرنشینان خودروی گرفتار در کولاک جنگل‌های ارسباران امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به مصدومان تبعه جمهوری آذربایجان در نوار مرزی

به گزارش قدس آنلاین، در پی گزارش تلفنی همکاران اورژانس مبنی بر واژگونی یکدستگاه خودروی سواری  حامل مسافرین آذربایجانی و کشورمان در  مسیر بیله‌سوار ـ جلفا و مصدومیت چجهار  نفر، بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهدای ارس هلال احمر خدا آفرین به محل اعزام و با کمک نیروهای اورژانس، بعد از ارائه کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان را که تبعه کشور آذربایجان بودند به مرکز درمانی شهرستان انتقال دادند.

لازم به ذکر است دو نفر دیگر مصدومان از هموطنان توسط نیروهای عملیاتی اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافته بودند خوشبختانه این حادثه فوتی در بر نداشته است.

عملیات امدادی در جنگل‌های ارسباران

نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهدای ارس هلال‌احمر خدا آفرین همچنین به سرنشینان خودروی گرفتار در کولاک نقطه کوهستانی آغداش جنگل‌های آینالو امدادرسانی کردند.

درپی گزارش تلفنی همکاران راهداری مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در کولاک، نجاتگران مستقر در پایگاه جاده‌ای ارس بلافاصله به محل اعزام و نسبت به امدادرسانی و رهاسازی خودروی مذکور اقدام کردند.

این مسافران قصد عزیمت به شهرستان کلیبر از مسیر کوهستانی عاشقلو به کلیبر را داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.