یزد- استاندار یزد گفت: هر ایده و برنامه ای که بتواند زمینه پیشرفت و توسعه استان را فراهم کند بسیار ارزشمند و همواره مود استقبال و حمایت قرار می گیرد اما در اجرای آن باید تمام جنبه های موضوع شناسایی و به صورت شفاف و کارآمد مدیریت شود.

برنامه ای که بتواند زمینه پیشرفت و توسعه استان را فراهم کند مورد حمایت قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد میرمحمدی در نشست شورای راهبری ارتباطات و فنّاوری اطلاعات استان با اشاره به جایگاه فنّاوری اطّلاعات در توسعه و رونق کسب و کاراظهارداشت: اجرای برنامه های نو و فنّاور محور باید بر مبنای طرح های مدون و مشخص، شناخت کامل شرایط اجرایی و آینده نگری مؤثر در استان تحقق یابد.

وی افزود: باید در تصمیم گیری نسبت به اجرای هر نوع برنامه ای از توانمندی های موجود برای شناخت بهتر موضوعات استفاده کرد تا کار با پایه قوی و چشم انداز روشن پیگیری و تحقق یابد.

میرمحمدی تصریح کرد: نگرش به ایجاد مشاغل جدید و دست یابی به امکانات متنوع در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات امری ضروری، دارای اهمیت و بسیار ارزشمند است و برای تقویت این جایگاه در استان شناسایی ویژگی های گوناگون مدل های اجرایی و الگوهای سایر کشورها و استان ها نقش مؤثری دارد.

استاندار یزد در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه همکاری و همراهی خوبی در بخش های مختلف برای تحقق برنامه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان وجود دارد و این تعامل باید برای فعال سازی زمینه های گوناگون اقتصادی و اجتماعی به کار گرفته شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.