ارتش سوریه و نیروهای مقاومت که در آستانه آزادسازی بخشهای شرقی حلب قرار دارند، در محله‌های صلاح الدین، السکری و المشهد» شدیدا با تروریستها درگیر هستند.

۹۹% حلب آزاد شده/ تداوم درگیری در جنوب و شرق محله صلاح‌الدین/ مقاومت تروریست‌ها در بخش‌های کوچکی از سیف‌الدوله

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری فارس؛ سه هفته زمان کافی بود تا به حضور تروریستها در حلب پایان داده شود. در حال حاضر ۹۹% از این محله های این شهر در کنترل ارتش سوریه است و تروریستها نیز دچار فروپاشی و در گوشه‌ای در بخش جنوب غرب مناطق شرقی حلب محاصره شده اند.

 آخرین خبرها از عملیات ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در محلات جنوبی شرق شهر حلب حاکیست، درگیریها در جنوب و شرق محله صلاح الدین به شدت ادامه دارد.

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با بین الملل فارس اعلام کرد: عملیات نیروهای سوری و مقاومت در بخش غربی محله «السکری» به شدت ادامه دارد و وضعیت در شرق محله المشهد نیز به همین صورت است.

این منبع میدانی از مقاومت تروریستها در بخشهای کوچکی از محله سیف الدوله خبر داد و گفت: درگیریها در جنوب این محله ادامه دارد.

به نظر می رسد ارتش و جبهه مقاومت با کاهش شدت حملات درصدد هستند فرصت دیگری به تروریستها برای تسلیم بدهند.

در حال حاضر نیروهای ویژه در حال پاکسازی محله حلب القدیمه و مسجد «الاموی» در غرب و جنوب «قلعه» حلب هستند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که ارتش حملات زمینی به محلات باقی مانده را از دقایقی پیش آغاز کرده و حملات را شدت بخشیده است.

در همین راستا، کانال خبری ائتلاف تروریستی جیش الفتح نیز اعلام کرد که در محورهای محاصره شده حلب میان ارتش و تروریستها شدیدا درگیری وجود دارد و حملات توپخانه‌ای و هوایی به مواضع تروریستها انجام می‌شود.

مرکز مصالحه روسیه در «حمیم» نیز اعلام کرد که ۷۷۹۶ نظامی از جمله ۳۹۴۶ طی ۲۴ ساعت گذشته از مناطق تحت اشغال تروریستها خارج شدند.

این مرکز همچنین تصریح کرد که همه افراد غیر نظامی در مراکز ویژه امدادرسانی مستقر شده و مواد غذایی و کمکهای پزشکی در اختیار آنان قرار گرفته است.

به گفته این منبع، ۳۷۵ تروریست نیز سلاح خود را کنار نهادند و به سمت غرب حلب رفتند.

نظامیان روس نیز که مسئول مین‌روبی هستند به فعالیت خود در شرق حلب ادامه میدهند و توانسته اند طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ هکتار از مناطق آزاد شده را پاکسازی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.