علی رغم آنکه جامعه بین الملل، قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت نشناخته است، رئیس جمهور منتخب آمریکا بر انتقال سفارت این کشور در سرزمین های اشغالی به این شهر مقدس اصرار دارد.

مشاور ترامپ: انتقال سفارت آمریکا از تلاویو به قدس، مهمترین اولویت ماست

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل "سومریه نیوز"؛ "کیلیات کونوای" –مشاور دونالد ترامپ-  تأکید کرد که انتقال سفارت آمریکا در رژیم صهیونیستی از "تل آویو" به قدس اشغالی، یکی از مهمترین اولویت های رئیس جمهور منتخب آمریکاست.

"کونوای" در گفتگویی رادیویی گفت: "این مسئله برای رئیس جمهور منتخب، اهمیت بسیاری دارد و این موضوع را در گذشته به وضوح اعلام کرده است؛ پس از پیروزی در انتخابات هم، من چندین بار چه در جلسات خصوصی و چه در جلسات عمومی شنیده ام که این موضوع را تکرار کرده است. "

گفتنی است طرف فلسطینی هنوز به این اظهارات مشاور ترامپ واکنشی نشان نداده است.

دونالد ترامپ، طی دوره نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، چندین بار اعلام کرد که با تلاش ها علیه رژیم صهیونیستی مقابله خواهد کرد و سفارت آمریکا را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل می کند.

این درحالی است که قدس شریف یکی از مهمترین موضوعات نزاع فلسطینیان و مسلمانان با رژیم صهیونیستی است و جامعه بین الملل، این شهر مقدس که به مسلمانان تعلق دارد را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت نشناخته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.