سمنان- نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه اطلاعات حقوق و امور دولتی باید شفاف و آنلاین در اختیار مردم باشد، گفت: مجلس دنبال طرحی محکم برای شفافیت حقوق مسؤولان کشور است.

میزان حقوق و دستمزد مسئولان کشوری باید شفاف باشد

به گزارش قدس آنلاین، احمد همتی امروز سه شنبه، در مورد طرح حقوق و دستمزد مدیران و مسؤولان کشوری، اظهار کرد: این طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به شور گذاشته شده است و نمایندگان مخالف و موافق در این زمینه صحبت کردند و نظرات خود را گفتند.

وی با اشاره به ویژگی‌های طرح حقوق و دستمزد مدیران و مسؤولان کشوری تصریح کرد: بنده هم به‌عنوان یکی از نمایندگان مردم در خانه ملت به طرح حقوق و دستمزد مدیران و مسؤولان کشور رأی مثبت دادم.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شائبه‌ای ایجاد شده بود و دفعه قبل این طرح به دلایل دیگری رأی نیاورد، اضافه کرد: این شائبه‌ها از مجاری درستی مطرح نشده بود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواستند طرح محکم‌تری در مورد شفافیت حقوق مدیران و مسؤولان کشوری به تصویب برسانند.

همتی با بیان اینکه خوشبختانه این طرح در مجلس دهم شورای اسلامی رأی آورده است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به یک فوریت بررسی شدن این طرح رأی دادند.

وی تأکید کرد: نظر مجلس شورای اسلامی بر این است که تمام حقوق‌ها و امور دولتی در حدی شفاف باشد که به‌صورت آنلاین در اختیار مردم قرار گیرد، افزود: این اقدام در راستای دسترسی آزاد به اطلاعات تعریف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم نباید در زمینه حقوق و دستمزد مسؤولان کشوری نامحرم باشند، اضافه کرد: مردم باید همه اطلاعات را در این زمینه داشته باشند.

همتی خاطرنشان کرد: باید اطلاعات به‌ویژه در مورد حقوق و دستمزد مدیران و مسؤولان کشوری در اختیار همه مردم قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.