پرونده بیستمین دوره رقابتهای جام جهانی تکواندو با قهرمانی آذربایجان بسته شد و رضا مهماندوست یکبار دیگر عنوان بهترین مربی این رقابتها را به خود اختصاص داد.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو ایران فعلا برای آذربایجان قهرمانی می آورد!

به گزارش قدس آنلاین، این دوره از  رقابتها روز گذشته به میزبانی آذربایجان آغاز شد که در نهایت دو تیم آذربایجان و کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی با غلبه بر ترکیه و روسیه به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

مهماندوست در ترکیب خود از میلاد بیگی و سینا بهرامی دو تکواندوکار ایرانی به همراه ممداف و عیسی اف سود برد و با ارائه یک مبارزه برتر و یک طرفه قهرمان سنتی جهان را ۲۱ بر ۵ شکست داد و برای دومین دوره متوالی عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.

این مربی ایرانی که روز یکشنبه از سوی فدراسیون جهانی به عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۶ جهان شده بود، امروز هم با قهرمانی در جام جهانی به عنوان بهترین مربی این رقابتها انتخاب ومعرفی شد. وی دوبار در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به همراه تیم ملی ایران و یک بار هم در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب شده بود. 

 مدال برنز این بخش هم به صورت مشترک به تیم های ترکیه و روسیه رسید. در بخش زنان هم چین مقابل کره جنوبی به برتری رسید و قهرمان شد. کره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، ترکیه و روسیه نیز مانند بخش مردان روی سکوی سوم قرار ایستادند. 

تیم ملی کشورمان که عنوان نایب قهرمانی دوره قبل را در اختیار دارد، در این دوره با یک پیروزی مقابل روسیه و دو شکست برابر ترکیه و کره جنوبی حذف شد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.