عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس از انتخاب نمایندگان کمیسیون متبوع خود در کمسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ خبر داد.

نمایندگان کمیسیون شوراها در کمیسیون تلفیق مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، اصغر سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز( سه‌شنبه 23 آذر) کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: در این جلسه احمد امیرآبادی فراهانی، محمدقسیم عثمانی و علی‌اصغر یوسف‌نژاد از سوی اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه طرح یک شوری دهیاریها در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد کمیته شوراها و شهرداریهای این کمیسیون بررسی این طرح را که شامل 47 ماده و چند تبصره است برای مدت 3 ماه مورد بررسی قرار دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه پیش از این کمیسیون فرصت 2 ماهه‌ای به دولت داده بود تا لایحه دهیاریها را به مجلس ارائه کند، گفت: اما از آنجایی که دولت در این باره بد قولی کرد مجلس طرح آن را ارائه کرد، البته اگر در فرصت 3 ماه، لایحه نیز به کمیسیون برسد به صورت مقایسه‌ای مدنظر قرار خواهد گرفت.

سلیمی ادامه داد: لایحه دهیاریها از وزارت کشور به دولت ارائه شده اما هنوز در نوبت بررسی قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه قرار بود وزیر کشور برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان در کمیسیون حضور یابد، گفت: به دلیل اینکه 4 نفر از نمایندگان سؤالات خود را از وزیر کشور پس گرفته‌اند، یک نماینده سؤال خود از وزیر به آینده موکول کرد، بنابراین حضور وزیر در کمیسیون از دستور کار کمسیون خارج شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.