مشهد- امام جمعه اهل سنت چابهار با اشاره به اینکه امام رضا(ع) در کتب اهل سنت و تشیع رمز وحدت بوده است، گفت: امام رضا(ع) پرتو وحدت را با تعالیم خود به ارمغان آورد.

امام رضا(ع) پرتو وحدت را با تعالیم خود برای مسلمانان ارمغان آورد

به گزارش قدس آنلاین، مولوی عبدالرحمن ملازهی سربازی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی با عنوان «امام رضا(ع) رمز وحدت و ائتلاف امت اسلامی» در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) «رحمه للعالمین» است و با نور وجود خود جهان تاریک را روشنی بخشید.

وی افزود: امام رضا(ع) به عنوان سلاله پاک پیامبر اسلام(ص) نیز هر کجا قدم می گذاشتند منشأ خیر و برکت و وحدت بودند.

امام جمعه اهل سنت چابهار ادامه داد: امیدوارم مسلمانان عالم بتوانند با تفکر و تدبر در حیات طیبه پیامبر اسلام(ص) به سعادت ابدی اتصال پیدا کنند.

در ادامه این نشست تمبرهای شهیدان دکتر محمد سعید رمضان البوطی عالم بزرگ اهل سنت سوریه، ماموستا سید محمد شیخ الاسلام رئیس شورای فتوای شافعیان کردستان، آیت الله محمد باقر حکیم رئیس شورای عالی دارالتقریب مذاهب در سوریه و عارف حسن الحسینی نماینده مقام معظم رهبری در پاکستان رونمایی و از خانواده این شهدا تجلیل شد.

در حاشیه این هم اندیشی، نمایشگاهی از تصاویر شهدای مقاومت جهان اسلام از جمله شهید عماد مقنیه، علی صیاد سربازی، یاسین رمضان، باقر النمر، سردار حسین همدانی، عبدالحسین برونسی نیز بر پا شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.