سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه می‌گوید بی‌برنامگی‌هایی که لیگ داشته در تمرینات بدنسازی تیم‌ها تاثیرگذار است.

انتقاد از تعطیلات لیگ به خاطر اردوهای تیم ملی این بار در والیبال بانوان!

به گزارش قدس آنلاین، میترا شعبانیان در گفت‌وگو با  فارس، درباره دیدار تیمش با دانشگاه آزاد در هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان گفت: تمرینات ما خوب برگزار شده، اما به دلیل اتفاقات غیرمنتظره خانه والیبال را از دست دادیم. اول اردوی تیم ملی را برگزار می‌کنند، لیگ 3 هفته تعطیل می‌شود و بعد می‌گویند باید از این هفته دوباره مسابقه بدهیم! حالا بازیکنان از اردوی ملی برگشته‌اند و ما یک آسیب‌دیده داریم.

وی افزود: این تغییرات ما را دیوانه کرده است. مائده برهانی آسیب‌ دیده، البته پزشک اعلام کرده وی به بازی با دانشگاه آزاد می‌رسد اما بالاخره آسیب‌دیدگی تاثیر خودش را می‌گذارد. دانشگاه آزاد تیم پرمهره‌ای است و بازیکنان ما هم قول داده‌اند مقابل همه باقدرت بازی کنند.

سرمربی بانک سرمایه با گلایه از اتفاقاتی که رخ داده، تصریح کرد: باید قبل از شروع لیگ برای تیم‌های ملی برنامه‌ریزی می‌کردند. تیم‌ها طبق مسابقاتی که دارند تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهند، اما وقتی به صورت ناگهانی اردوی ملی برگزار می‌شود اینها در تمرینات بدنسازی ما هم تاثیرگذار خواهد بود. ما سعی کردیم در نبود ملی‌پوشان تمرینات‌مان را برگزار کنیم، حرفی هم نداشتیم چرا که اولویت با تیم ملی است.

شعبانیان با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی امید، خاطرنشان کرد: اگر آنها هم به اردوی بروند نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهیم. در شروع لیگ دقیقه 90 گاز منحل شد، 12 ساعت بعد تیم جدیدی تشکیل می‌شود. بعد هم اردوی ملی. این بی‌برنامگی‌ها ما را اذیت می‌کند، البته تشکیل تیم جدید خوب است و ما خوشحالیم که تیمی کم نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز سازمان لیگ مشخص نکرده پلی‌آف هست یا خیر، عنوان کرد: اگر قرار باشد مرحله پلی‌آف هم برگزار شود، تمرینات بدنسازی ما متفاوت خواهد بود. در بخش مردان اوج آماده‌سازی تیم‌ها و بازیکنان در پلی‌آف است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.