پیک صلح ایران در 54 کشور جهان سفر خود را از مازندران به مقصد ایلام به‌مناسبت روز جهانی معلولان آغاز کرده که امروز به کرمانشاه رسیده است.

عبور پیک صلح ایران در 54 کشور جهان از کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، رحمت‌الله آزاد، دوچرخه‌سوار اهل استان مازندران است که هر ساله به‌مناسبت روز جهانی معلولان مسیر ساری به ایلام را برای گرامیداشت این روز رکاب می‌زند و امسال چهارمین بار است که این اقدام را انجام می‌دهد.

وی از ساری مسیر خود را آغاز کرده و در این مدت از استان‌های تهران، قم، مرکزی، همدان و کرمانشاه گذاشته است و مقصد بعدی وی استان ایلام است. این رکاب‌زن 57 ساله در 54 کشور دنیا پیام‌رسان صلح ایران (پیک صلح) بوده و طی 20 سال اخیر به‌مناسبت روز جهانی معلولان به یک نقطه از کشور سفر کرده است.

وی هر ساله پس از رسیدن به کرمانشاه با حضور در اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه با چند تن از اعضای جامعه معلولان استان کرمانشاه دیدار می‌کند و سفر خود را در استان ایلام به پایان می‌رساند و این در حالی است که از تلفن همراه استفاده نمی‌کند و معتقد است مشکلات وی در طول مسیر با توکل به خدا رفع شده و می‌شود.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه زمان رکاب زدن خویش از مبداء تا مقصد را حدود 15 روز اعلام کرد و متذکر شد: دوچرخه یک وسیله جدانشدنی برای من است و سال‌ها رکاب زدن در جاده‌ها خاطرات بسیاری برای من به همراه داشته است.

آزاد مناسب‌سازی را حق معلولان دانست و اضافه کرد: مسؤولان مربوطه باید بدین موضوع توجه داشته باشند و من به‌عنوان حامی معلولان از همه متولیان مربوطه این درخواست را به‌صورت جدی مطرح می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.