شهرکرد- نباید متکی به برجام بود و کشور های استعمارگر دست بردار نخواهند بود، وقتی دولت آمریکا نتوانست به صورت مستقیم با ایران وارد مبارزه شود، مشکلات و تحریم های خانمان سوز را به راه انداخت.

نباید متکی به برجام باشیم/ کشور های استعمارگر دست بردار نیستند

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی عصر سه شنبه در دیدار با دانشجویان ضمن تشکر از سرود بی بی مریم از کوروش اسدپور گفت: بی بی مریم بختیاری شیر زنی بود در تاریخ بختیاری که علاوه بر روانه کردن گروه های قدرتمندی علیه استکبار توانست بزرگ مرد تاریخ بختیاری علیمردان خان را تربیت کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص مبارزات نظام جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی گفت: باید شکی در مبارزات با آمریکای ظالم و ستمگر که سال ها بر علیه مردم و کشور ما و کشورهای جهان سوم ظلم کرده است، نباشد.

سلیمانی با اشاره به وحدت مردم که باعث پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و وحدتی که در هشت سال دفاع مقدس حماسه بزرگی در تاریخ دنیا به وجود آورد، تصریح کرد: اگر این وحدت بین ما همچنان پایدار باشد می توانیم مثل سابق جلوی این شیطاب ایستادگی کنیم.

وی افزود: دولت آمریکا وقتی نتوانست به صورت مستقیم با ایران وارد مبارزه شود، مشکلات و تحریم های خانمان سوز را به راه انداخت و همچنین کشور های همسایه از جمله پاکستان، ترکیه و کشور های حاشیه خلیج فارس را تصرف تا راهی به کشور ایران پیدا کند.

وی با اشاره به حادثه تلخ ۱۶ آذر در دانشگاه تهران، گفت: آمریکای جنایتکار در جنگ ایران و عراق نقش به سزایی داشت و با تهیه ابزار جنگی و اطلاعات جاسوسی که در اختیار رژیم بعثی عراق می گذاشت، توانست ۵۴ کشور را تحت عنوان ایران ستیزی متحد کند.

سلیمانی با بیان اینکه کمک ایران به کشور های سوریه و عراق در حقیقت مقابله با آمریکا می باشد افزود: در خصوص مذاکرات پنج بعلاوه یک از طرف دولت آمریکا تضمین های کتبی متعددی به مقام معظم رهبری فرستاده شد که انرژی هسته ای ما به رسمیت شناخته شود تا ما وارد مذاکره شویم اما متأسفانه با بدعهدی و خباثت های این دولت جنایتکار مواجه شدیم.

وی اولین دستاورد ایران در این مذاکرات را انزوای آمریکا و رژیم صهیونیستی برشمرد و تآکید کرد: ما توانستیم دروغ گویی آمریکا را افشا و نشان دهیم نظام جمهوری ایران نظامی عدالت محور است و کشور مهاجم و ستیزه گری نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری با هشدار این که نباید متکی به برجام بود و کشور های استعمارگر دست بردار نخواهند بود، خاطر نشان کرد: کشور ایران از آزادی خواهان و عدالت خواهان به صورت غیر مستقیم دفاع می کند.

سلیمانی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از صندوق توسعه ملی به بیش از ۱۷۰ روستا آب شرب منتقل شد و با استفاده از وام دولت از بانک پارسیان ۷۰۰ میلیارد ریال لوله برای انتقال آب بن- بروجن تهیه شد.

وی با اشاره به متوصل شدن دولت به امکانات بانک ها و صندوق توسعه ملی، تصریح کرد: از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان می توان به ۷۵۰ کیلومتر آسفالت در جاده ها، یک میلیون متر مربع زیرساخت در روستاها، ۳۱۰ کیلومتر بزرگراه و تشکیل کنگره بزرگ شهدای شاخص و ساخت شهرک آب معدنی در کوهرنگ اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: در جاده لردگان از تصادفات بزرگ خبری نیست و با اختصاص ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به پروژه های این شهرستان شاهد پیشرفت هایی در این شهرستان بوده ایم که از جمله می توان جاده لردگان، کارون چهار، گازرسانی به روستا های صعب العبور، آب شرب منطقه و بهداشت و درمان را نام برد.

سلیمانی تأیید کرد: پروژه آب بن- بروجن از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری بود که اعتبار بالغ بر ۱۹۰۰ میلیارد ریال  به این پروژه اختصاص داده شد.

وی برگزاری همایش بزرگ خیرین مدرسه ساز استان را از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم برشمرد و افزود:در این همایش ساخت ۶۶ مدرسه در سطح استان مطرح و از خیرین درخواست شد تا در ساخت مدرسه ها به دولت کمک کنند.

وی در خصوص پروژه های در حال پیشرفت در استان گفت: پروژه فولاد سفید دشت، ورق تاراز لردگان و چادر مشکی حجاب هم اکنون فعال و زمینه اشتغال صدها کارگر را فراهم کرده اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: همه دولت ها پس از انقلاب تلاش ها و دستاوردهایی داشته اند و شاهد انتقاد هایی بوده اند اما انتقادات باید منصفانه باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.