سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از تصویب طرح اصلاح ماده (۱) قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در کمیسیون متبوعش خبر داد.

طرح حفظ کارت سوخت در کمیسیون صنایع و معادن تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت؛ سعید باستانی در تشریح نشست امروز سه شنبه (23 آذرماه ) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز طرح اصلاح ماده (1) قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت که به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون انرژی ارجاع شده بود، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، افزود: پیشنهاد طراحان این بود که در ماده (1) قانون توسعه حمل  و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مصوب 18/9/1386 عبارت از طریق عرضه بنزین و گازوئیل در بخش حمل و نقل با استفاده از کارت هوشمند سوخت جایگزین عبارت  از طریق عرضه بنزین و گازوئیل در بخش‌های حمل و نقل و صنعت و کشاورزی با اولویت کارت هوشمند سوخت شود.

ارائه گزارش عملکرد اتاق اصناف کشور

باستانی ادامه داد: دولت مکلف است به منظور ترغیب مصرف‌کننده به استفاده از کارت هوشمند سوخت مختص هر خودرو از سیاست‌های انگیزشی در چهارچوب قوانین و مقررات استفاده کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،  با اشاره به دستورکار بعدی کمیسیون صنایع و معادن یادآور شد: فاضلی رییس اتاق اصناف کشور گزارش عملکردی به کمیسیون ارائه داد و در خصوص مشکلات و مسایل اصناف توضیحاتی ارائه داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.