معاونت عملیات و نقلیه ریلی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ۳۰ درصدی کیفیت تولیدات داخلی در صنعت مترو طی یک سال گذشته خبر داد.

ارتقای سی‌درصدی کیفیت قطعات داخلی در صنعت مترو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مجید رستمی گفت: با توجه به برگزاری موفق نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو طی دو سال گذشته، شاهد حضور تولیدکنندگان داخلی بیشتری در این دوره از نمایشگاه هستیم.

وی بابیان اینکه در این دوره شرکت‌کنندگان ۱۵ درصد افزایش داشته‌اند، افزود: کیفیت قطعات و تولیدات ارائه‌شده در این نمایشگاه هم نسبت به سالهای گذشته ارتقا یافته است.

مهندس رستمی با اشاره به اینکه طی برگزاری نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو ارتباط خوبی با دانشگاه های صنعتی کشور برقرار شده، افزود: طی یک سال گذشته ما شاهد افزایش ۵ درصدی تولید قطعات یدکی داخلی بودیم و کیفیت و استاندارد تمام این قطعات توسط دانشگاه‌های صنعتی کشور کنترل‌شده است.

معاونت عملیات و نقلیه ریلی شرکت بهره‌برداری مترو توضیح داد: وقتی قطعه‌ای را می‌خواهیم در قطار به کار ببریم که با امنیت مردم سروکار دارد نیازمند استاندارد بالایی است و ما درزمینهٔ بومی‌سازی و تست مطمئن قطعات تولید داخل از توان دانشگاه‌های صنعتی کشور استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به حمایت جدی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از تولید داخل افزود: برخی از این بومی‌سازی‌ها به ثمر رسیده و برخی دیگردر مرحله آزمایش قرار دارد. آنچه برای ما حائز اهمیت است کیفیت و رعایت استانداردهای بین‌المللی است.

سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو با حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده داخلی در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو در حال برگزاری است و تا ۲۵ آذرماه به کار خود ادامه می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.