رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: لرستان به ویژه شهرستان الیگودرز در ماده معدنی کربنات کلسیم دارای برند است.

لرستان در ماده معدنی «کربنات کلسیم» دارای برند است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، نادعلی اسماعیلی شامگاه سه شنبه در نشست با مسئولان حوزه معدن استان با اشاره به اینکه لرستان ۲۵ امین استانی است که طی یک سال گذشته از آن سرکشی کرده ام، اظهار داشت: کار ما یک کار میدانی است و رفتن به استانها و صحبت کردن خیلی از مشکل ها را حل می کند.

وی با بیان اینکه حوزه معدن بخشی است که به کشور خدمت کرده و مظلوم است، تصریح کرد: حوزه معدن هنوز برای مسئولین شناخته شده نیست.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اشاره به اینکه اگر تعامل نباشد در هیچ جا نمی توان کار کرد، افزود:خوشبختانه نظام مهندسی معدن و سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تعامل خوبی با هم دارند.

اسماعیلی با تاکید بر ضرورت ارتقاء آموزش ها به دست اندرکاران بخش معدن افزود: آموزش یکی از اصولی ترین کارها است و اگر علم مجموعه بالا نرود آن مجموعه جوابگوی مسائل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه معدن کاران دنبال کسانی می گردند که سواد کافی داشته و امانتداری، درستکاری و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: عمل در خارج از چهارچوب ها برای نظام مهندسی معدن قابل قبول نیست و تاکنون هم به شدت با اینگونه رفتارها برخورد کرده ام.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اشاره به اینکه اکتشافات سطحی مواد معدنی در همه استانها انجام شده و تنها استانی که اکتشافات سطحی را در آن تمام نکردیم لرستان است، ادامه داد: معادن گچ، تالک و به ویژه کربنات کلسیم در لرستان یک برند است.

اسماعیلی یادآور شد: نظام مهندسی با ۳۵ هزار عضوی که دارد می تواند به نهادهایی مثل زمین شناسی و سازمان صنعت و معدن کمک کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.