یزد– مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در سال ۲۰۱۷ به میزبانی شهر یزد برگزار می شود .

یزد، میزبان کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در سال ۲۰۱۷است

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دانش یزدی با بیان این خبر اظهارداشت: در جریان شانزدهمین کنوانسیون راهنمایان گردشگری که در شهر پراگ برگزار شد ایران نامزدی خود را برای برگزاری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری سال ۲۰۱۷ اعلام کرد.

وی افزود: این کنوانسیون هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و دو سال است که ایران عضو این کنوانسیون است و یزد یکی از پنج استانی است که راهنمایان گردشگری جهان از آن بازدید می‌کنند و نزدیک به ۳۵۰ نفر از رؤسای انجمن راهنمایان و نمایندگان آنها در این سفر حضور خواهند داشت.

دانش یزدی تصریح کرد: این کنوانسیون روز های نهم تا سیزدهم بهمن ماه در تهران برگزار می گردد و پس از آن اعضای شرکت کننده در این مراسم از شهر تاریخی یزد نیز بازدید خواهند کرد.

وی خاطرنشان ساخت: تورهایی قبل و بعد از کنوانسیون ایران برای مهمانان کنوانسیون سال ۲۰۱۷ با شعار «جهان بدون مرز» در نظر گرفته شده است که در این مسیر یزد به عنوان یکی از این شهرهای میزبان اعضای کنوانسیون می باشد که بیش از سیصد راهنما که از مسئولین راهنمایان گردشگری بیش از هفتاد کشور هستند از آثار باستانی و تاریخی و جاذبه های گردشگری بازدید خواهند نمود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد ضمن اشاره به این نکته که این کنوانسیون مشخص کننده و معرف یزد افزود: کنوانسیون بهانه ای است که ما بتوانیم مسایل و مشکلات موجود در بحث گردشگری را برطرف نماییم و امیدواریم شهرمان در زمان بازدید شرکت کنندگان این نشست از تمام لحاظ آماده باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.