اصفهان – معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حمایت از دانش آموزان در معرض آسیب و دارای خانواده های معتاد و پرخاشگر را در دستور کار شورای سیاستگذاری پلیس و آموزش و پرورش استان خبر داد.

دانش آموزان در معرض آسیب مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ جهانگیر کریمی در حاشیه سومین جلسه شورای سیاستگذاری آموزش و پرورش و پلیس استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش، یکی از بستر های مناسب برای تربیت نسل آینده جامعه است و به همین جهت نیروی انتظامی افزایش سطح تعاملات خود با اموزش و پرورش را به منظور مصون سازی این قشر عظیم و آینده ساز از انواع خطرات و آسیب های اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در همین راستا پلیس اصفهان هم تعاملات بسیار خوبی را با اداره کل آموزش و پرورش برقرار کرده و در طول سال تحصیلی هر سال با هماهنگی این اداره کل کارشناسان انتظامی خود را به مدارس دخترانه و پسرانه اعزام و هم دانش آموزان و هم اولیا و مربیان را تحت آموزش  قرار می دهد.

این مقام انتظامی با اشاره به برگزاری منظم جلسات و نشست های بین مدیران و کارشناسان پلیس و آموزش و پرورش استان گفت: در این جلسات مشکلات امنیتی و انتظامی و آسیب های مورد توجه دانش آموزان مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خصوص مسایل مطرح شده در سومین شورای سیاستگذاری پلیس و اموزش و پرورش گفت: در این جلسه بر حمایت از دانش آموزان در معرض آسیب و دارای خانواده های معتاد و پرخاشگر و ارائه مشاوره و راهنمایی به دانش آموزان دارای رفتارهای پرخطر مورد تاکید قرار گرفت.

سرهنگ کریمی با تقدیر از همکاری و تعامل اداره کل اموزش و پرورش استان برای حضور کارشناسان انتظامی در سطح مدارس گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون ۸۷ جلسه آموزشی توسط کارشناسان پلیس مواد مخدر و ۱۷۰ جلسه آموزشی توسط کارشناسان پلیس فتا در سطح مدارس اجرا شده که این برنامه ها با استقبال خوب دانش آموزان و اولیای آنها مواجه شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری اموزش و پرورش استان، اسفند ماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانده انتظامی استان برگزار و برنامه ها و سیاست های آتی برای پیشگیری از وقوع اسیب های اجتماعی و آسیب های فضای مجازی و جلوگیری از بروز رفتارهای پرخطر در بین دانش اموزان تهیه و مورد تصویب قرار می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.