اصفهان- رییس پلس آگاهی استان اصفهان با اشاره به افزایش آمار کشف قتل در این استان اعلام کرد: ۳۶ درصد قتل ها در استان اصفهان به صورت اتفاقی و در نتیجه عصبانیت های آنی رخ داده است.

وقوع ۳۶ درصد قتل ها در اصفهان در نتیجه عصبانیت های آنی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ ستار خسروی در جمع خبرنگاران گزارشی از عملکرد پلیس آگاهی استان اصفهان در ۹ ماهه امسال ارایه کرد و افزود: در ۹ ماهه سال جاری وقوع قتل ۱۳ درصد کاهش یافته و شاخص کشف قتل ۹۹ درصد بوده است.

وی تصریح کرد: ۵۶ درصد قتل ها با سلاح سرد، ۳۲ درصد باسلاح گرم و ۱۲درصد آنها با سایر شیوه ها اتفاق افتاده است.

رییس پلس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۱۰۳ باند سرقت و دیگرجرایم در اصفهان منهدم شدند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۱ باند با تأثیرگذاری در سطح منطقه ای و کشوری بودند که تحویل مراجع قضایی شدند.

وی همچنین از دستگیری ۲۰۰ نفر محکوم غایب و فراری در این استان خبر داد و گفت: با تعامل دستگاه قضایی شاهد افزایش  ۹۶ درصدی دستگیری محکومان غایب و فراری بوده ایم.

سرهنگ خسروی با اشاره به انهدام باند سرقت مسلحانه  احشام شرق اصفهان، اظهارکرد: طی ۹ ماهه امسال بیش از ۸۰ درصد جرایم در استان اصفهان کشف شده و کاهش فاصله وقوع تا کشف جرایم را در کارنامه پلیس اصفهان ثبت کرده ایم.

وی تصریح کرد: در بخش مبارزه با زمین خواری در ۹ ماهه امسال ۹۹۴ هزار و ۴۸۵ متر مربع از اراضی تصرف شده دولتی را از چنگ زمین خواران خارج و به سازمان های متولی تحویل داده شد.

رییس پلس آگاهی استان اصفهان از افزایش ۴ درصدی کشفیات در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: در این رابطه ۵۵۷ دستگاه خودرو به اتهام حمل کالای قاچاق توقیف شد.

وی ادامه داد: هفته گذشته طرح بزرگی با مشارکت ۴۰ تیم عملیاتی در چهار شهرستان اصفهان، دولت آباد و برخوار، خمنینی شهر و فلاورجان اجرا و از ۵۰ انبار شناسایی شده ۴ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کردیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.