فرماندهی اتاق عملیات نظامی ویژه «البنیان المرصوص» وابسته به دولت وفاق ملی لیبی دستور تعیین حاکم نظامی در شهر سرت پس از گذشت چند روز از خروج داعش را صادر کرد.

تعیین حاکم نظامی در شهر سرت لیبی در پی خروج داعش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سرتیپ «بشیر القاضی» فرمانده اتاق عملیات «البنیان المرصوص» دستوری مبنی بر تعیین سرتیپ «احمد علی ابوشحمه» به عنوان حاکم نظامی شهر سرت صادر کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس دستور اتاق عملیات مذکور حاکم نظامی از اختیارات قانونی و نیز هماهنگی با یگان های نظامی، دستگاه های امنیتی و پلیس برای تامین امنیت شهر برخوردار است.

در تاریخ ۵ ماه می گذشته دولت وفاق ملی لیبی عملیات نظامی برای بازپس گیری شهر سرت از اشغال داعش را آغاز و هفته گذشته آزادسازی کامل این شهر را اعلام کرد.

نشست بین المللی در تونس برای حمایت از گارد ریاست جمهوری لیبی

نشست بین المللی برای حمایت از تشکیل گارد ریاست جمهوری وابسته به دولت وفاق ملی لیبی از روز سه شنبه (دیروز) در تونس آغاز بکار کرده است.

در این نشست «نجمی الناکوع» فرمانده گارد ریاست جمهوری و «مارتن کوبلر» رئیس هیئت سازمان ملل برای حمایت از لیبی و نیز تعدادی از اعضای شورای ریاستی، نمایندگان اتحادیه عرب و جامعه جهانی حضور دارند.

مارتن کوبلر در این باره گفت که جامعه جهانی در خصوص ضرورت تشکیل گارد ریاست جمهوری برای حمایت از موسسات طرابلس اتفاق نظر دارد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.